Hallo allemaal ik slik nu een week de pillen etos zwanger worden. Sindsdien is mijn ontlasting dun geworden en moet ik ineens dagelijks of vaker naar de wc en mijn hoofd heeft t gevoel als of er nogal druk op staat. Zijn er meer mensen die dit hebben? Groetjes
Hoi, De bijwerkingen die jij noemt had ik niet maar ik heb geen goede ervaring met die pillen. Sinds ik die pillen ben gaan gebruiken had ik opeens een hele late eisprong! En dus ook een veel langere cyclus..
Hoi! ik slik niet de pillen van de etos, maar van gravitamon en heb in het begin precies hetzelfde gehad. Dacht eigenlijk dat het toeval was, maar nu jij dit zo schrijft dacht ik he dat had ik ook! Bij mij is het na 3 weken vanzelf weer over gegaan
Mijn cyclus is er niet langer van geworden, wel stabieler. De bijwerking waar ik last van heb is dat ik soms uit mijn mond ruik, bah heel vervelend. De bijwerking die jij noemt heb ik geen last van.
Ok, nou dan kijk ik het nog even aan. Kreeg deze op advies van de drogist. Maak dan t doosje eerst wel leeg. Heb ik t dan nog, dan moet ik maar op zoek naar andere pillen
Ik zou gewoon foliumzuur gaan slikken als ik jou was... Ik heb ook geen geweldige ervaring met de Zwanger Worden pillen. Ik heb ze de eerste 3 maand gebruikt, maar had een korte LF. Daarna op "gewone" foliumzuur overgestapt, waarbij ik mijn ei eerder kreeg...
Ik slik het nu bijna 2 maand en heb pas een positive ovutest op dag 23 dus ben bang dat het mijn cyclus ook veel langer maakt. vorige maand ook al 3 dagen langer maar als ik ervanuit ga 14 dagen na eisprong zou me cyclus nu 37 worden ipv 31
Ik denk persoonlijk dat het geen bijwerkingen zal geven...want het is een multi vitamine...wel kan het zo zijn dat als je altijd al een goede cyclus had dit gewoon in een keer langer kan worden of wat dan ook
Ik heb het een paar maanden gebruikt maar kreeg enorme last van mijn darmen. Ik liep elke dag met een ontzettend opgezette pijnlijke buik rond. Ik stopte ermee en was er gelijk weer vanaf. Dus ben wel vrij zeker dat het door deze capsules kwam. Maar niet iedereen hoeft er natuurlijk slecht op te reageren. Ik gebruik nu foliumzuur samen met monnikspeper om mijn cyclus op orde te houden.