ClearBlue Digitaal Zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ssgerundt, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik heb altijd een cyclus van 23-28 dagen, vorige maand dus 23.
    Nu zit ik al op dag 25 ;), had gisteren een test gemaakt met een test van de kruidvat, helaas negatief:(. Misschien toch te vroeg getest...
    Wanneer kan je met een Zwangerschapstest van clearblue digitaal testen???

2. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pas op je echte NOD, maar de kruidvattesten zijn veel gevoeliger. 2 Weken geleden heb ik ook een topic geplaatst over de digitale clearblue zwangerschapstest aangezien die bij mij negatief was terwijl ik het gevoel had zwanger te zijn. Met Kruidvat testte ik wel positief en pas een dag later met de clearblue!

3. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Ze zeggen zelf 4 dagen NOD. Ik zou zelf even de 28ste dag afwachten. De CBdigitaltesten zijn best wel duur en het kan zijn dat jouw lichaam pas later HCG aanmaakt en dat de test dus (nu) negatief uitwijst....nog ff geduld dus! groetjes en succes!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    vanaf 12 na je ei, best is 14-15 dagen na je ei te testen...
    je lf maakt volgens mij niet uit voor de test, dus als je een korte lf hebt, kan het zijn dat je op je nod nog niet posi test. daarom kan je denk ik beter uit gaan van je ei en daar minimaal 12 dagen bij op tellen...

5. Aniston

Aniston Lid

19 jun 2011
    45
    0
    0
    Ik heb het niet zo op de CBdigitaal. Ik was al 7 dagen overtijd. Ik testte 's ochtends met ochtenurine en hij gaf aan "niet zwanger". Heb later op de dag de kruidvattest 2voor5 gedaan en die gaven een lichte maar duidelijke streep. Vind het dan raar dat de CB met ochtendurine negatief aangaf. En net wat hierboven ook staat; ze zijn best wel prijzig, dus gewoon doen als je zeker weet dat je zwanger bent. Dan is het ook mega leuk om in het venster te lezen "Zwanger"!

Succes!

6. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Ik heb eerst die van kruidvat gedaan (die van 2 voor 5 euro) deze gaven eerst een licht streeptje voor me nod, toen ik op me dag van me nod was heb ik de clearblue test gedaan en daar stond zwanger!!

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik zweer met kruidvat 2 voor 5 euro laten je nooit in de steek :)

Deel Deze Pagina