Het onderwerp zegt het al? Zijn er nog meer meiden die rond 27 mei kunnen testen? Wordt een spannende week..
Ik de 28 of 29e... inderdaad weer spannend. Maar genoeg rondes gehad inmiddels om me niet gek te laten maken door allerlei nietszeggende kwaaltjes . Toch blijft het spannend! Jij ook succes met wachten!!
Ik weet idd ook maar al te goed dat je lichaam je voor de gek kan houden. Heb een dag na mijn eisprong wat roze slijm gehad en nu nog steeds wat licht bruine afscheiding, zowat dus al een week lang! Normaal heb ik een week voor mijn menstruatie wat bruine afscheiding maar als dit dus aanhoud 2 weken van tevoren..!?! We wachten af... Jullie evt. symothomen?
Ik vind het toch iedere ronde weer spannend... Zeker omdat we dit bij de eerste nooit gekend hebben... De testen van Sensitest zijn extra gevoelig en ook heel goedkoop... Niet erg om deze een keertje extra te gebruiken...
Hoi Laus, Ik zou wachten met testen hoor. Je hebt er gewoon nog niets aan. Is het negatief, dan zegt het nog niets, is het positief, ook dan hoeft dat nog niets te zeggen, want het kan alsnog op een menstruatie uitlopen. Je zit op 7 dpo? En hebt al paar dagen bruinverlies? Ik heb dat ook vorige ronde gehad, maar is dus helaas niet in een positief verhaal geeindigd. Rustig afwachten tot de 27e meid! Ik duim voor je dat het positief is!
Ik sluit me aan mijn nod is waarschijnlijk de 24ste, maar het kan ook de 29ste zijn. Om mezelf niet gek te maken (althans te proberen..) Heb ik besloten om pas de 29ste te testen. En als ik de 24ste ongesteld wordt hoeft het natuurlijk sowieso niet meer..! Ik heb eigenlijk niet het idee dat ik zwanger ben.. Wel wat kwaaltjes als steekjes, krampen en puisten maar ik denk dat dat komt door ontpillen! Zit nu pas in ronde 2 namelijk! Vind het wel super spannend! Wachten is niet leuk Iedereen in ieder geval veel succes met wachten! Ik hoop dat eind mei voor veel meiden roze zal zijn
Ik kan ook de 27ste of28ste testen..... En ja wel al symptomen maar dat denk ik elke maand...heb nu meert het idee dar ik de griep krijg Ik blijf hier even rondkijken de komende week Xxxxxcycy
Ik ga ook zeker nog niet testen, ik test pas na de 27e om teleurstelling te voorkomen. Ben alleen wel benieuwd of het rozige na mijn eisprong iets positiefs betekend. Heb 1x eerder een innestelbloeding gehad, maar goed de ene keer is de andere niet!
Mijn NOD is op 27 mei. Had een positieve ovulatie test op 13 mei. Erg spannend, omdat we besloten hebben naar de huisarts te gaan als het deze ronde niet lukt. Dan zijn we een jaar bezig... Liefs, Mama in spe.