Ik heb een vraag. Mijn vriend en ik zijn al een aantal maanden bezig voor ons eerste kindje. Nou vroeg ik ne af wa de meeste stellen doen, klussen jullie om de dag?? En gelijk als de menstruatie gestopt is?? En op de vruchtbare dagen nog extra?? Zou nu zo graag willen dat het bij ons ook zover is.......mijn cyclus is meestal 30 dgn maar voel helaas mijn eisprong nooit..... Dus dacht zal eens even vragen hoe jullie dat doen.
Dankjewel voor je reactie! Op een gegeven moment ga je zo twijfelen of het allemaal wel lukt. Tot n toe hebben we daar nog geen rede toe, maar mijn kinderwens is altijd al zo groot geweest..... We gaan er deze maand maar weer voor!!
Ik gebruik ovulatietesten en ongeveer 10 dagen na mijn menstruatie begin ik daarmee. En sinds maandag temperatuur ik. Aangezien mijn man niet kan presteren "op commando", gebruiken we eigenlijk uitsluitend de vruchtbare dagen om te klussen. We proberen om de dag maar dat lukt niet altijd. En daarnaast heb ik de ovulatietestjes als leidraad.
we vrijen wanneer we zin hebben, meestal zo'n 3,4 keer per week.. ik gebruik vanaf deze maand ovulatietesten dus nu vrij ik elke dag!
ik gebruikte ook ovulatie testjes. dit vond ik echt super handig. je kunt op bepaalde sites, miss hier ook wel, uitrekenen aan de hand van je cyclus wanneer je moet beginnen met testen, dan doe je dus bv 5 dagen achter elkaar de test. dan kun je precies zien wanneer je het gezellig moet maken
Ik doe er eigenlijk niet veel extra's voor op dit moment, maar ben pas net begonnen... We klussen om de dag, soms elke dag, gewoon wanneer we zin hebben eigenlijk Denk dat het dan ook niet zo heel veel uitmaakt wanneer er een eisprong is
Hoi Ik86, Ik ben in december gestopt met de pil. Ik heb 3x een ovulatietest gebruikt en hij was wel steeds positief en dan klussen we er tegenaan... nu de laatste keer heb ik het niet gebruikt en hebben we 7 dagen lang geklust! Nou heeft ook niet geholpen, want volgens mij ga ik morgen ongesteld worden Heel jammer, want ik ben er toch wel veel mee bezig. Je wilt het zo graag, maar ja.. volgende maand maar weer! Ik heb gelezen dat de eerste paar dagen na je menstruatie geen zin heeft om te klussen, omdat alles dan nog potdicht zit... wellicht kun je is kijken na 10 dagen na je eerste menstruatiedag.. of probeer een ovulatietest? Wanneer ben jij gestopt met de pil? Groetjes,
@ Luna27 dankje voor je reactie! Ik Ben in sep 2010 gestopt met de pil. Daarna nog twee maanden gewacht en vanaf dec zijn we echt bezig. Toch nu maar met mijn vriend afgesproken om toch aankomende maand maar eens om de dag te klussen. Ook doe ik maar ovulatietesten. Ben jij ook al echt bezig sinds dec?
wij willen wel een tweede maar ik kijk er niet bepaald naar ik klus eigenlijk te veel 6dagen in de week meestal