hey meiden! Ben weer terug van weggeweest hoor haha! Gister moesten we met onze mannen mee op de trekker! haha was wel leuk! Maar goed hier dus ook nog steeds geen ongesteldheid! @ Kimmie, tis inderdaad erg vreemd. Mijn laatste ongesteldheid was ook al zo vreemd! Maar goed ik wacht af tot maandag.. Anders maandag nog maar even een testje er tegen aan! Jeetje wat een onzekerheid bij ons allen! Hoop zo dat je gelijk hebt cycy over die testen haha! @ riga heb je nog getest vanmorgen meid?? Liefs!
Ja vanmorgen getest maar heel raar verhaal..over onzekerheid gesproken Voordat de test goed ontwikkeld was (dus net na de 4 druppels) kwamen er 2 gelijke streepjes in beeld. Toen de test ontwikkeld was werd alleen de controlestreep donker :s hoe raar is dat! dus neem aan negatief maar wel met twijfel. Niet dat je echt wat ziet maar toch,ik vind fotos leuk haha :
Dat is inderdaad wel erg vreemd!! Haal je vandaag nog een CB digitaal?? Dan weet je het zeker! Dit is wel heel apart! Zie op de foto niets helaas.. Hoop dat de CB meteen ZWANGER roept haha! Liefs
Dat is inderdaad heel raar, heb ik nog nooit gehad met de KV2v5 testen, gelijk 1 streepje en de rest spierwit... Nou, jij wordt wel heel erg in spanning gehouden zo. Heb je nog een testje liggen? Dan zou ik er nog eentje proberen (ik zie helaas geen 2e streepje op de foto...). Succes!!
Whaaah, ik durf niet meer! Voorgenomen om het weekend af te wachten, maar ik krijg toch het gevoel dat ik morgenochtend weer voor de bijl ga. Dan is de voorraad testjes weer op en moet ik gauw weer eens wat KV2v5 in gaan slaan Ik twijfel toch of ik niet een soort van menstruatie heb gehad meer dan een week geleden. Één moment van licht-roze slijm gehad. Echt heel weinig, maar dit mag je normaal toch niet als menstruatie rekenen?
Naar mijn weten niet, maar heb er helaas niet super veel verstand van! Heb je al eerder getest dan of wordt het morgen eventueel de eerste?? Liefs!
Heb er al 3 (of was het 4?? weet het al niet meer, haha) testen opzitten. 2 dagen voor mijn NOD en daarna nog een paar erna. Helaas allemaal OMO-wit.
wow dat zijn al aardig veel haha!! Nou hopen dat dan of je ongesteldheid snel komt en anders dat het snel positief is uiteraard!! We gaan voor het laatste!! Ik duim!
Ja we gaan voor het laatste inderdaad, maar vooral voor duidelijkheid ('k heb al eelt op m'n duimen ).
Net ongesteld geworden. Beetje teleurgesteld, maar ook wel opgelucht. Ik ga door naar naar de volgende ronde!! Hoop dat jullie alsnog positief testen. @Riga: Heel veel succes!!
Nu na ongeveer 8 uur staat er WEL een tweede licht roze streepje. :s Heb geen goede camera op m'n telefoon maar in het echt zie je hem prima zonder heel erg te hoeven turen.
Gaat vandaag niet meer..winkels zijn dicht en morgen moet ik als het goed is hele dag werken Dus word pas maandag!
lieve meiden Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben ZWANGER!!!! Heb vanavond getest, met een overduidelijk streepje!! Ben helemaal in de wolken!!