Wie kan er ook rond 27 mei testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laus85, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Dat is wel heel raar inderdaad!! Had al even op je gereageerd in het jonge mama's forum! Snap er niks van hoor! Hoop dat je een bloedtest krijgt bij de HA dan weet je het gewoon zeker!
    Hou je in de gaten!!
    Liefs!

2. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Even weer inlezen... was benieuwd hoe het met jullie gaat ;)

@MissMe21: Proficiat!! Wat fijn voor je. Geeft de dames die overtijd zijn weer wat moed. Wens jou een hele mooie zwangerschap toe!

@Riga01: wat een spanning voor jou, ik verwachtte echt een berichtje dat je test steeds knaller roze zou worden en nu dit??
    Ik hoop dat de huisarts alsnog meedeelt dat je gewoon hartstikke zwanger bent natuurlijk. Heel veel succes.

@cycy: nog getest vandaag? Mijn duimen draaien weer. Anders inderdaad de dokter gemaken hoor, laat je niet wegjagen daar.

3. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ja het loopt niet zoals gedacht inderdaad. Probeer me afspraak van donderdag naar morgen te verzetten dan heb ik sneller de uitslag binnen. (iemand enig idee hoelang het duurt voordat de uitslag er is van een bloedtest?)

4. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
  5. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    geen idee meis, heb die dingen zelf nooit gebruikt!!

Hoe laat mag je morgen naar de dok??
    Liefs!!

6. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    @riga, jeetje meid wat raar allemaak. Ik had gisteren een heel verhaal getikt toen viel me comp uit dus probeer vandaag opnieuw.
    Ik heb die ovu testen ook nog nooit gebruikt dus weet niet hoe dat kan.
    Heb je wel al je temperatuur is bijgehouden?hoe zit het daar dan mee??

Ik hoop zo voor je dat het positief wordt...dit is niet leuk!!

7. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik kan half 10 terecht,maar moet waarschijnlijk toch werken dus even kijken hoe ik dat ga doen!

Ik ben niet zo van het temperaturen dus dat heb ik niet bijgehouden. Wil daar aankomende ongi wel mee beginnen :)

Dit is echt vermoeiend,ik wil duidelijkheid!

8. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de zwangere dames hier?? Al verschijnselen en een verloskundige gebeld voor afspraak!!

Nou ik heb het echt ff een week moeten laten bezinken...voel vanalles maar vind het nog zo gek! Ben zo blij!
    Ik weet eigenlijk nu ook eigenlijk niet hoever ik ben??¿¿ Ik ga morgen de verloskundige bellen.
    Ik heb toen test gedaan toen bleek ik zwanger te zijn. Ik dacht toen 4weken...twee dagen daarna heb ik test gedaan die weergeeft hoever je bent en toen had ik 3+ wat wil zeggen 5+ weken....hmmm dacht ik toen. Nou ben ik vorige maand twee dagen ongi geworden en toen niet getest...normaal ben ik 4 tot 5 dagen. Nu door die laatste test twijfel ik dus of ik dus niet al verder ben dan ik denk....hmmm spannend!!
    Ik heb trouwens wel onwijze steken en trekkend gevoel al zeker 2 weken in me buik en rond me navel...voel me de laatste dagen ook misselijk als ik honger heb en aan eten denk haha...sochtend niet maar wel savonds bah..al paar dagen met misselijk gevoel naar me bed.
    Maar het is voor een goed doel!!

Hoe is met de rest hier???

Liefs

9. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat snap ik dit is echt sloopend! Als je ongi wordt weet je tenminste waar je aan toe bent!
    Vind echt sneu voor je en ben heeeel erg benieuwd wat je ha zegt!!!

10. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik ook en als het niet naar m'n zin is dan blijf ik net zo lang z'n spreekuur ophouden tot ik mag bloedprikken en doorverwezen word naar een gynacoloog:D

Jij trouwens gefeliciteerd !

Deel Deze Pagina