4 dagen voor NOD. Maar dat hebben ze berekend volgens de standaarddagen methode. Dus als je je eisprong op dag 14 hebt gehad, en de innesteling 5-6DPO voltooid is, dan kan je 4 dagen voor je NOD positief testen. Maar dit gaat maar op voor zoveel % van de vrouwen.
Ik mag 31 mei testen! Het is ons tweede kindje en weer net zo spannend als bij de eerste ! We zitten nu in ronde 1. De vorige keer was ik in 1 keer zwanger. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan! Iedereen succes gewenst!!!
Hier is mijn NOD op 30 mei. Ik vind het wel heel spannend. Ik heb tijdens mijn vorige cyclus pillen (primolut) geslikt om mijn ongi uit te stellen voor het trouwen. Weet nu dus niet goed wat mijn cyclus doet, maar het zou wel kunnen. Ben wel moe en mijn reuk lijkt veranderd, maar nog geen last van mijn boobies en vaak plassen net als de vorige keer.
Ik mag 26 mei testen; 2e ronde, 2e kindje. Zo spannend weer! Vorige week zaterdag een test gedaan; negatief, véél te vroeg natuurlijk.... kon niet wachten Zondag een beetje bloedverlies gehad, raar gevoel in m'n borsten (een beetje zoals het toeschietreflex bij de borstvoeding), veel dromen, slecht in slaap kunnen komen, steekjes in m'n onderbuik rond eisprong, nu mensturatie achtige krampen, veel plassen. Aanstaande menstrutatie?? Of toch zwanger?? We zullen het snel weten. Succes allemaal!!
Ik heb gister getest (NOD is donderdag), maar die was negatief. Dus heb toch een beetje minder hoop voor deze maand. Maar zolang ik nog niet ongi ben, hou ik natuurlijk wel beetje hoop
Hey dames!! Ik ook kan hier aansluiten.. Mijn NOD is 29 mei. Heb de laatste keer een erg rare menstruatie gehad, ben erg benieuwd nu, wel een ontzettend opgeblazen buik (kan ook door mijn darmen komen, heb een spastische darm, maar toch) We hopen het zo he meiden! Ik duim voor jullie!!! Liefs
Ik zit ook te wachten...en wat duurt zo'n week lang!!! Ik heb onregelmatige cyclus. Tussen de 32 eb de 35 dagen. Dus ik zal na het weekend gaan testen!! Volgens cyclus van 32 dgn zou het morgen kunnen en anders de 29 ste! Dus spannend!!
@ Sonkal Hoop het voor je! Als er zondag en of maandag geen ongi is, wil ik toch proberen om niet eerder dan die vrijdag te testen.. Heb 1x eerder een langere cyclus gehad, dus neem het zekere voor het onzekere.. Zeg ik nu heel moedig! Haha
Ja dat wachten is echt vreselijk.maar eerder testen wil ik niet doen. Liever te laat!dus ik wacht tot na hef weekend!! Ik hoop het ook voor jullie allemaal!!
Ik heb vanochtend een test gedaan en deze was positief!!!!! De clearblue gaf aan 1-2 weken. Vind het wel spannend hoor. Ik hoop maar dat alles goed blijft gaan!
eigenlijk ik zou op 27 mei mijn nod hebben maar begon plots zondag al 5 dagen te vroeg heb mijn gyno opgebeld want ben normaal standaard om de 27 dagen niet 22 dagen .. pff moet het afwachten even ,, ( bloed niet goed door ) dus wie weet kan ik als nog op 27 mei testen hoop dat jullie allemaal meer succes hebben xx