Wie kan er ook rond 27 mei testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laus85, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wordt ok gek van het wachten...ik heb last van mijn darmen...heel veel steken en soms misselijk maar soms heb ik ook nergens last van...dan denk ik weer dat ik het me verbeel.....
    Aan de ene kant heb ik sterk het gevoel dat het raak is maar aan de andere kant geloof ik er niet in dat ik dat geluk kan hebben...

Ik twijfel wanneer ik ga testen...ik wil niet te vroeg testen.... dus ik denk dat ik het maar van het weekend doe...tenzij ik de rode duivels op bezoek heb

Meiden...veel succes nog...mogen we maar allemaal zwanger zijn!

Xxxxxxxxxx cycy

2. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen maar trek vandaag, morgen of vrijdag nod.
    Krijg nog gratis testen vandaag over de bus, ga ik gelijk gebruiken, ze zijn goed tot eind mei.

3. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    #63 Naomi1971, 25 mei 2011
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
    Spannend bollie, maar wel killing die onzekerheid he?

Ik heb vrijdag mijn nod. Heb wel het gevoel dat het raak is, maar durf niet zo goed te hopen.

- Heb pijnlijke borsten/tepels (anders dan normaal, voelt nu alsof ze in brand staan) en heb witte bultjes op mijn tepels/tepelhoven.
    - ben erg moe
    - moodswings, pffff word chagrijnig van mezelf ;)
    - opgezette buik
    - steekjes in mijn liezen.
    - Heb meer en sneller trek.
    Ik ga sowieso tot maandag wachten met testen, maar probeer een week.

4. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Hier idem: gisteren 2 dagen voor NOD test gedaan, helaas spierwit...
    Morgen m'n NOD. Mijn hoop is nu wel héél klein :(

5. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    @ Bolly; Balen idd! Ook ik veel te vroeg...zou 28 mei mijn NOD hebben, maar begon gisteren te rommelen en vanmorgen leek het wel echt te vroeg te komen. Hetr gekke is dat het niet helemaal doorzet en ik geen klachten heb wat ik normaal wel heb?! Dus nog even afwachten...
    Succes meid en hopen dat het niet doorzet!

@Wen80; Meid van harte gefeliciteerd!! GEniet er lekker van!

Liefs D.

6. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hmmm Kimmie dat is balen! Tja totdat je ongi bent weet je het nooit zeker, maar ik snap dat je weinig hoop meer hebt.

Ik heb vanochtend nog een keer getest (1 dag voor NOD) met kv 2v5 en die was ook harstikke wit, dus ja.... Mijn hoop is nu wel helemaal vervlogen! Op naar ronde 10, pfffff

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

k mag me ook melden op dit topic :) mijn nod is 30 of 31 mei! Gek genoeg vind ik het niet zo spannend meer dit is al ronde 10 en op de een of andere manier denk ik dat het weer niet is gelukt :( Nou ja we wachten maar nog een paar dagen af.

Groetjes

8. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik heb gewoon PRECIES hetzelfde. Ook kwaaltjes en dan weer helemaal niets. En ook het idee hebben dat het toch weer niet zo zal zijn. Ik ga morgen of vrijdag gewoon testen. Me NOD is zondag-maandag als het goed is, dus met een sensitest kan ik misschien al een uitslag hebben. Hoop zo erg dat het na 1,5 jaar deze maand écht zo is..word er zo verdrietig van die negatieve testen:(

9. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5 dagen overtijd!! Nega getest! .. Morgen weer!

10. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    ik sluit me helemaal aan bij cycy en riga.. Ik heb ook precies hetzelfde. Daar komt nog bij dat mijn buik helemaal is opgezet.. Nu heb ik ook last van me darmen (spastische darm), maar weet niet, het voelt gewoon anders..
    Ik duim voor jullie meiden!!!
    we hopen het zo!!
    Liefs!

11. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Vanochtend getest..maar geen idee of het echt negatief is of ik gewoon tevroeg test. Zag wel een heel vaag 2e lijntje,maar doe gewoon morgen weer een testje en anders zaterdag nog een keer! Mevrouw ongeduld;)

12. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit met spanning te wachten op mijn nod.
    Maar heb nog een negatieve test.
    Of ik ben schijnzwanger of niet, ik moet veel plassen en heb een onbedwingbare eettrek.

13. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Morgen NOD. Wel erg spannend, hoewel ik er vanuit ga dat ik toch ongesteld wordt. Wel een rommelende buik en pijnlijke borsten, maar dat heb ik weleens eerder gehad en bleek toen niet zwanger...

Mocht het nu weer niet gelukt zijn gaan we naar de HA. Dan zijn we een jaar bezig.

Voor iedereen die nog in spanning zit: heel veel succes!

14. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    En riga!? Al getest???
    Hier de laatste 2 dagen voor NOD
    en ik voel me zo zwanger, of toch niet..
    Haha ik ben benieuwd.. Duim voor iedereen!!
    Liefs

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Spannend meiden!!

Ik lees af en toe mee, mijn NOD is over 2 dagen!

16. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Dan lopen we gelijk op..
    Ben benieuwd meid,
    Duimen draaien!!

17. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Ben nu 1 dag overtijd en nog niet ongesteld.... Ik durf nu niet meer te testen, nog even afwachten.
    Pff die onzekerheid is echt killing, als ik toch niet zwanger ben laat die rode duivels dan maar mooi op tijd komen.
    Helaas had ik bij m'n eerste zwangerschap ook een onregelmatige cyclus: bijna 6 weken.
    Vorige maand was m'n cyclus netjes 30 dagen, dus daar hoopte ik deze maand ook op. Het kan nog alle kanten uit.

Hoe is het met de rest van de dames?

Riga01: spannend zeg. Een tweede (heel licht) streepje maakt de kans toch heel groot. Ik hoop het zo voor je!
    En Mamainspé, al een testje gewaagd vandaag?

18. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod vandaag of gister. Nog niks gezien. Spanning blijft hier nog wel even.
    Gister nog een negatieve test, wel slecht kwaliteit, papieren stikje, maar vast betrouwbaar genoeg.

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik duim me suf haha :D

20. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Heb vanochtend weer getest en weer een stom vaag streepje! Rot test, daar word ik alleen maar onzeker van. Morgenochtend lekker met een kruidvat test testen! Vind het toch zo spannend!

Deel Deze Pagina