Wie kan er ook rond 27 mei testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laus85, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Spannend, laat ons inderdaad weten wat de uitslag is morgenochtend. We duimen allemaal voor je!

2. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Dankjewel! Zal het meteen posten als ik getest heb. (en dat zal wel vroeg zijn hihi)

3. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Hey wat ik dacht..
    Als je de hele tijd een licht streepje ziet, kun je dan niet beter die digitale van cb kopen!? Waar gewoon zwanger of niet zwanger opstaat..
    Dan kun je je ook niks 'verbeelden' (bedoel ik niet verkeerd hoor!!)
    LIefs!!!

4. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ja die ga ik zondag kopen. Wil nu me twee kruidvat testen nog doen (za en zo) en als ik dan nog geen duidelijkheid heb en me NOD er niet is dan gaan we digitaal:D

5. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    haha oke dan!
    Hoop het voor je!
    Ik moet zondag mijn NOD afwachten..
    Mocht het uitblijven dan wacht ik tot die vrijdag erna met testen..
    Als ik dat volhoud haha!
    Ik duim voor je!!

6. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    haha tot vrijdag!:$ Zwaar repect als je dat lukt!
    Dan had ik er allang 6 testen doorheen gegooid haha! Duim ook voor jou! Spannend he!:D

7. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    haha ik zelf ook, haha weet niet of ik dat volhoudt, maar heb al eerder een cyclus van 31 dagen gehad.. En daar komt bij dat ik het ook niet echt durf te hopen.. haha Heb wel een hele rare ongi gehad, en mijn schoonzusje ook en die was de volgende maand hartstikke zwanger dus ja haha!!
    Je hoopt, maar durft niet te hopen.. Zoiets..
    Maar idd ontzettend spannend!!!
    Miss beide roze!?

8. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik durf na 1,5 negatief niet meer zo heel erg te hopen. Die teleurstelling is steeds zo groot. Maar aan de andere kant ik voel me wel heel anders en symptomen genoeg! Ik hoop echt zo dat we allebei een roze testje hebben! Zou toch super zijn?! Ik ren dat echt 3 rondjes gillend door de straat haha

9. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    haha film je dat dan wel ff :p
    DAT WIL IK ZIEN!!!!!
    1,5 jaar is wel lang inderdaad! dan heb ik niet zoveel te zeuren!
    Echt, hoop het zo voor je meid!! Het is je gegund!
    Ik hou je in de gaten!

10. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Geloof me het zal in de krant komen! onder de kop "Haagse vrouw door het dolle heen". Nee maar alle gekheid op een stokje, ik gun het iedereen al ben je een maand bezig. Iedereen wil het even graag alleen ik moet er nogal een tijd op wachten. Zie de MMM steeds dichterbij komen,dus hoop het gewoon zo! :D

Hou jou ook in de gaten! en duim voor je!

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou meiden,

Typte ik een paar dagen geleden dat het waarschijnlijk niet zo is. Daar begin ik zo langzamerhand een beetje anders over te denken. De afgelopen dagen begint mijn lichaam ineens heel anders te reageren. Puistjes in mijn gezicht, moe, moodswings, sinds gister ineens gevoelige en zware boobies, honger. Wel een beetje hetzelfde als vorige keer.

Misschien toch wel??? Maandag NOD spannend.

12. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Haha nou ik hou de krant in de gaten.. Als het kan wel in de telegraaf want friesland heeft niet zo'n heel zuidelijke krantenspectrum zeg maar haha!
    Ach ja, dat weet ik ook wel, maar wij zijn nog maar een half jaartje bezig en dan zie ik jou, 1,5 jaar, dan denk ik wel us van zeik niet zo mens haha! Btje domme vraag miss maar wat houdt MMM eigenlijk in??
    Liefs!

13. Hier helaas gister ongi geworden :( Dus op naar de volgende ronde...

14. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Hey dames, ik ga naar bed haha,
    Moet morgen weer om half 7 werken tot ongeveer half 8 's avonds.. Morgen avond op stap denk ik, dus lees niet eerder bij dan zondag!! (NOD)
    Fijn weekend en we blijven duimen!!!
    Liefs

15. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Domme vragen bestaan niet! MMM= Medische Malle Molen.

Slaaplekker en morgen wel testen he!:D

16. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik heb net getest en negatief:( Morgen laatste testje doen en dan me NOD maar afwachten. Misschien dat ik pas heel laat positief test? Ga van het beste uit maar ben bang dat me NOD vast weer snel komt.

17. summie

summie Lid

28 okt 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dinsdag een test gedaan van de kruidvat. was negatief. en vandaag weer een test vanmorgen ook negatief, maar ik keek op de andere test van dinsdag was een klein streepje:(. maar vanmorgen geen streepje. meschien te weinig hgc.. ik moet vandaag of morgen ongi worden.. maar mijn borsten doen pijn me man ma ze niet aanraken en ook als i kde jongste opbeur niet tegen me borsten aan.. enafgelopen maandag, moest ik de kids naar school brengen, en had zo last vande buik.. ik dacht dat ik door de grond ging.. had geen zin in koffie en ook geen zin een brood. ik kon van de week niet op mijn buik liggen niet lang altans. deed zeer.

18. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een licht positieve test, en ik voel me ook zwanger, veel plassen en honger. ja ik ben weer zwanger.
    Juichen doe ik niet na 1 miskraam en afbreking, ben nu 38,5 en moet afwachten hoe het gaat lopen.
    Wel spannend.

19. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo heb alles weer even gelezen....ben druk geweest dus ben beetje afwezig geweest.
    Heb nachtdiensten gehad dus dood op!!

Ik had gisteren mijn nod..
    Vrijdag had ik een klein veegje bruin bloed...ik dacht hmm jammer ben ongesteld...
    Maar daar is het tot nu toe nog bij gebleven...

Ik hoop dat hrt zo blijft!! En mocht het niet zo zijn dan vind ik ook maar dat door mag zetten ook die ongesteldheid...

Ik ben heeel benieuwd voor de rest hier!!!

20. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    @ riga
    Ah balen meid, :( heb je vanochtend al weer een test gedaan???
    Ben erg benieuwd..

@likaloetje
    Toch maar gefeliciteerd meid! :D
    Hopend op een plakbeeb!

@ alle andere die nog met mij wachten.. SUC6!!

Hier nog geen tekenen van ongi.. Maar we wachten even af.. Mocht het er maandag en dinsdag ook nog niet zijn, dan wordt het wel spannend voor mij haha!! :p

Deel Deze Pagina