Wie kan er ook rond 27 mei testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laus85, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Pindakaas voor mij dames!

De meiden die nog aan het wachten zijn of zelfs al overtijd zijn, ik duim!

2. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    He jammer Slunae! Hopend op meer suc6 in juni!!!!

3. chantal1981

29 jul 2010
    6
    0
    0
    teacher
    Casablanca
    ja ik kon ook testen vanaf 27e ik had het de 26e al gedaan en ja positief en dat met urine van de avond
    In de ochtend nog een keer gedaan en ja hoor sloeg gelijk aan im happy me eerste kindje op komst

4. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kon 26 mei testen. Heb nu op de 26ste getest en op de 28ste. Beide negatief. Nog steeds geen rode duiveltjes.. ik heb ook niet het gevoel dat ze eraan komen.. Heb ook op 25ste en 26ste veel last gehad van heel veel krampen! misschien toen pas mijn innesteling... wat denken jullie?

5. wish23

wish23 Lid

17 mei 2011
    60
    0
    0
    dierenverzorgster
    drenthe
    hier ook op de 27ste getest, negatief:( onregelmatige cyclus na mn miskraam in dec. maar nu dus vandaag ongi geworden:( pff

6. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo klote die onregelmatige cyclussen...ik weet er ook alles van!!
    Maar ik ga morgen testen als ik vanacht niet ongi wordt!!
    Durf het eigenlijk ook niet...negatief is ook weer zo negatief...

Afwachten dys!!

7. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen ongi te bekennen maar durf niet te testen

8. summie

summie Lid

28 okt 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    gm..
    nou gister middag kwam er bruine prut uit. ik dacht van oneee, en savonds kwam er beetje bloed uit. ik zei ja nu ben ik ongi volgende keer beter dan maar.. nou maandverband om gedaan he. i kzei tegen me man. nou is niet gelukt. jammer volgende keer beter. maar vanmorgen even naar de wx maar kwam niks meer ook niet met afvegen alleen heel klein beetje bruinprut in mijn maandverbandtje. maar heb hele erge steken in me buik. normaal als ik wakker wordt is mijn buik gewoon plat.. maar nu is hij beetje opgezwollen.. en als ik druk net boven de vagina is het gespannen.. ik moest 28a29 ste worden.. tja ik denk maar zo ik w8 wel weer af..

9. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    @summie: Spannend!

Ik heb net getest aangezien ik nog niet ongesteld geworden ben. Maar helaas negatief :( Natuurlijk zie ik wel weer een licht 2e streepje maar dat zit gewoon achter me oren denk ik.

dus weer afwachten! pff

10. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    @Riga, Ahh balen meid! Ik hoop echt voor je dat je over een paar dagen alsnog positief test hoor!! Dapper dat je de eerste stap richting HA hebt gezet!!
    Liefs!

11. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    @MissMe21: Ik hoop het ook zo,alleen ben toch bang voor een teleurstelling. Al 1,5 jaar elke maand een nagatieve test doet best wat met je helaas.

Jij dus ook nog geen positieve test? Spannend dit he!? Duim voor je!

12. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hoi Meiden!

Ben even niet aanwezig geweest...heb nu alles een beetje vlug doorgelezen en zie toch nog dames met een mooie test?!?! Gefeliciteerd!!
    Ik zelf ben woensdag ongi geworden. Bleef eerst wat uit na alleen oud bloedverlies, en geen ongiverschijnselen wat ik normaal echt wel heb. Toch ongo geworden...:x Veel te vroeg dat wel. Het lijkt wel of mijn hele cyclus steeds opschuift?! Had altijd een cyclus van 28 om 26 dagen (wisselde per maand)en ik kon de klok erop gelijk zetten. En nu na 21 dagen alweer ongi? Wel vreemd hoor. Jammer, op naar volgende maand! Dan op 19 juni NOD?

Wachtende meiden; succes en ik duim voor jullie!!
    Ongi meiden; BALEN en op naar de volgende ronde!

Liefs D.

13. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Snap wat je bedoelt meid, maar blijf voor je duimen!!
    Nee, heb nog niet getest haha (goed he :p)
    Wil toch wel graag even afwachten.. Heb eerder een cyclus van 31 dagen gehad.. En ben liever ongesteld dan dat ik een negatieve test in handen heb.. negatief testen vind ik moeilijker dan ontdekken dat je weer ongesteld bent.. haha!
    Liefs!

14. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ja heel erg knap haha! Ik had gister niet getest en dat was voor mijn doen al heel lang:p

15. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    haha!! Ga je 1 dezer dagen nog weer testen of wacht je nu eerst even af?? Hoop het echt voor je hoor meid!!
    IK BLIJF DUIMEN!
    Liefs!

16. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik ga nu echt proberen af te wachten. M'n cyclus is niet héél regelmatig dus wie weet ben ik over paar dagen gewoon ongesteld. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben dan ga ik weer even testen hihi!

17. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Vervelend zo'n onregelmatige cyclus.. Moet zeggen dat ik qua cyclussen nog niet zo heel veel te klagen heb. 1x 31 dagen en 1x 14 dagen.. Maar verder eigenlijk altijd keurig 28..
    Heb hier de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld wordt, maar dan blijkt het afscheiding te zijn.. Hoop dat ik er snel achter kom wat het is.. Doe aan volleyball en ben altijd aardig fanatiek..
    Maar wil niet meer duiken als er inderdaad iets in mij groeit!

Las bij het jonge mama's topic, dat je de HA al had gebeld!!
    Heb je een deze dagen een afspraak of moet je eerst een eventuele ongi afwachten??
    Liefs!

18. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Dat had ik ook. Dacht oh nee ik weet het zeker ben nu ongesteld geworden, maar stond midden in een voetbalstadion naar een wedstrijd te kijken dus kon zo snel niet naar de wc. En toen ik eindelijk een wc gevonden had,was het ook afscheiding.

En ja dat snap ik,dan ben je natuurlijk extra voorzichtig! Zou ik ook hebben hoor!

Kon vandaag niet tercht,maar moet wachten tot mijn mannetje weer vrij is want die moet mee:) Maar hoop stiekem dat ik op een of andere manier toch zwanger ben ondanks de negatieve testen.

19. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    ik hoop het met je mee meid!

20. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Wanneer wilde jij weer gaan testen? Einde van de week?

Deel Deze Pagina