Wie kan er ook rond 27 mei testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laus85, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    ja ik denk vrijdag.. Maar miss wordt het wel ietsje eerder hoor haha!
    Als er morgen nog niks is miss dan woensdag ook wel..
    Maar ga voor vrijdag :p

2. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    haha,niet nu al van je plan afhaken he! Vind het wel grappig dat we beetje in de zelfde situatie zitten. Zou toch leuk zijn als we eind van de week allebei een mooie positieve test in handen zouden hebben! Of iig een van ons, want gun het jou van harte :D

3. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    haha nee dat is ook eigenlijk helemaal niet de bedoeling haha!
    Maar ken mezelf wel een beetje.. Het voordeel is dat ik woensdag van 6 uur 's morgens tot ongeveer 7 uur 's avonds moet werken dus dan heb ik geen tijd om een test te halen.. Donderdag hemelvaart dus ook geen tijd.. Kijk dan schiet vrijdag alweer op he haha!!
    Hoop het ook zo voor jou, gun het jou nog veel meer!! Maar anders testen we gewoon samen vrijdag! Kunnen we de testdrang ook een beetje bij elkaar beperken haha!
    Liefs!

4. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Haha dat is goed, dan testen we allebei vrijdag. Dat gaat voor mij echt een hele opgave worden. Vooral omdat ik morgen en woensdag om 2 uur al klaar ben met werken haha. Maar dan eerst maar is hopen dat we niet ongesteld worden! *duimduimduim*:D

5. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    haha dat is als eerste aan de orde inderdaad!
    Nou we houden elkaar op de hoogte hoor! Ben erg benieuwd!!
    Mocht het zo zijn gaan we samen gillend door de straat.. Haha
    Hey ik ga nu eventjes weg, ik check hier vanaaf nog wel even snel voordat ik na volleybal ga!!
    Liefs!

6. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Haha beloofd!:p Ik wil jou in denhaag kunnen horen dan! Wat zou dat leuk zijn. 9 maanden lang ervaringen uitwisselen haha.
    Ik moet zo even naar de kruidvat,loop heel snel langs de wand met de testjes..denk ik hihi:p

7. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey, meiden wat maken jullie het spannend....ik leef met jullie mee. Hoop voor jullie een dik positief vrijdag!!

Ik ben net wakker na me nacht....en test gedaan...direct zonder twijfel twee dikke strepen...ik ben zwanger!!!!!! Hoop dat het goed blijft...vind zo spannend...

8. ikhoophet01

30 mei 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    feli sonkal

9. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    WAUW super gefeliciteerd Sonkal!!
    Hoop dat je een fantastische zwangerschap hebt!!

@ Riga, haha dat wordt nogal een eindje hoor, vanuit friesland richting Den Haag haha!! Maar als het zo is doe ik uiteraard ontzettend m'n best haha!
    Enuhm niet stiekem toch testen he :p
    Ik ben zo flink geweest om nog niet 1 te kopen haha!
    Heb er wel bij gekeken.. Oeh meid wat is het spannend!!
    Liefs!

10. Wen80

Wen80 Actief lid

12 feb 2009
    114
    0
    0
    @Sonkal en alle andere meiden die positief hebben getest: Gefeliciteerd

@ meiden die nog moeten testen: Succes met wachten....

@ meiden die negatief hebben getest: heel veel succes in de volgende ronde!

11. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    @sonkal: Super meid! Gefeliciteerd!:D Geniet ervan he!

@MissMe: Wedde dat je mij wel gaat horen haha! :p En heb met een pakje in m'n handen gestaan,hem in mijn mandje gedaan en na een rondje lopen toch terug gezet! Knap he? haha!
    Ik zit nu de hele tijd naar mijn testje van vanochtend te kijken en nu zie ik nog beter een streepje maar dat telt natuurlijk niet meer haha. Al vind ik het wel vreemd dat het 2e streepje nu wel redelijk te zien is.

12. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    oh heel erg dapper van je meid! *applaus* Ik weet hoe moeilijk het is, heb het vandaag ook even moet doorstaan zeg maar haha :p
    Dat is inderdaad wel een beetje apart.. Hoop dat ie vrijdag overduidelijk te zien is!
    Heb je verder ook ongi klachten of zwangerschapssymptonen??
    Liefs!

13. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Oh zoveel! Rommelige buik/darmen,enorm moe,veel plassen,veel afscheiding,humeur ups en downs,vreet buien :p

Maar kan ook zijn dat ik mezelf gek maak en m'n lichaam me voor de gek houd. Dat zullen we moeten afwachten.

Jij enige symptomen? En al voorzichtiger gedaan met sporten of nog niet? hihi

14. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    haha mijn enige 2 symptonen zijn een opgezette buik en het uitblijven van menstruatie haha! Dus dat is niet zo ontzettend veel..
    Nee heb niet rustiger aan gedaan haha, we hadden een proeftraining met een nieuwe trainer, dus dan moet je ook wat laten zien natuurlijk haha! En oh man wat was die goed!! Heb echt heerlijk getraind, daar staat tegenover dat je me nu bij elkaar kunt vegen haha! Ik ga snel slapen, duimen dat onze ongi ook vannacht uitblijft en morgen gaan we weer bijkleppen!! Gezellig!! :D
    Slaap lekker!
    Liefs!

15. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Misschien ook wel lekker dat je niet allemaal symptomen hebt. Dat scheelt weer een heel stukkie gek maken van jezelf haha. En groot gelijk heb je! Dat heb ik met kickboxen, dan laat ik mezelf ook helemaal gaan:D Vind dat heerlijk,want als ik dan me bedje zie ben ik binnen 5 minuten vertrokken :p en ik geloof er gewoon in dat onze ongi wegblijft! Ik ga ook lekker slapen want niet alleen testen maar ook dit forum is extreem verslavend haha!

Tot morgen!:D

16. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Hai meis!
    Opzich is dat wel lekker inderdaad maar heb mezelf al een btje gek gemaakt haha! Mijn laatste ongi was zo vreemd en dat had mijn schoonzusje dus ook en die is inmiddels 10 week zwanger.. Maar goed we wachten mooi af meis! Mocht je zwanger zijn wanneer ben je dan uitgerekend?? Trouwens dit wordt meer een missme en riga topic haha! Gezellig :D
    Maar inderdaad dat is zo fijn als je het idee hebt dat je lekker fanatiek bezig bent geweest!! Kickboxen is ook stoer man!!
    En wat dat forum betreft, is zeker verslavend ;)
    Liefs!

17. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Goedemorgen!
    Ik zou dan rond 27 januari uitgerekend zijn en jij? Mijn laatste ongi was heel erg kort 4 dagen maar en normaal altijd 7 dagen drama haha. Ben het wachten onderhand wel zat..net weer in paniek naar de wc dacht weer en nu ben ik ongesteld maar het was weer afscheiding pff! Maargoed we kunnen niet veel anders dan wachten. Was wel weer verleidelijk om toen ik net langs de kruidvat liep weer even wat van 5 euro te kopen haha. En misschien moeten wij maar aan de prive berichten haha wij nemen dit inderdaad beetje over haha :p maar jij dus ook niet niet ongesteld geworden! :D

18. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Nee gelukkig niet!! Was er wel bang voor.. Voelde vanmorgen toen ik wakker werd de steken al opkomen, ik dacht oh gatver gaan we. Maar het valt nog steeds mee!!
    Als ik zwanger mocht zijn ben ik 7 feb uitgerekend.. Haha!
    Ik denk dat ik vanmiddag mijn test vast haal..
    Omdat ik woensdag en donderdag ook niet kan halen, kan het niet eerder dan vrijdagmiddag.. En dat duurt mij echt te lang haha!!
    Begin nu al te twijfelen of ik het wel vol wil houden tot vrijdag..
    Wat zeg jij??

19. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Zijn er nog meiden met goed nieuws hier!!??

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

*breekt even in* :)
    indroogstreepjes hebben bij mij beide keren betekend dat ik zwanger was :) Dan had ik idd een paar dagen later een duidelijker test.
    Hopen dus! :)

Deel Deze Pagina