ah verdikkie meid *digi knuf* Hier ook negatief.. Ben bang dat het toch zaterdag wordt! Baal ook als een stekker!! Ben op me werk, dus kon snel even reageren, tis nu rustig haha! Nou rustig aan meid! Liefs!
O Riga wat balen zeg, kan me voorstellen hoe K*t dit voelt. Vooral omdat je een keer een heel onduidelijke test had, ik had bij jou toch wel positief verwacht. Ik kon me gisteravond niet meer beheersen en heb een testje gedaan; negatief weer Ik heb echt aan alle kanten zitten turen naar een tweede streepje, de test na een half uur weer hoopvol uit de prullebak gevist, maar helaas witter dan wit. Ik had verwacht dat ik me dit keer niet zo druk zou maken, omdat het voor een tweede kindje is en we nog maar pas zijn begonnen, maar toch doet het weer pijn, vooral omdat het zo lang spannend blijft. Je blijft toch weer hopen hé. Reken jij voor deze maand 40 dagen? Ik ben uitgegaan van 30 dagen zoals m'n vorige cyclus.
Proficiat Channa!! Geniet ervan . Dat geeft de burger weer moed Ik ben ook benieuwd hoe lang jij overtijd was?
Hier nog 1 Ik heb de 27ste getest en mag vandaag naar de huisarts om het bekend te maken!!! de dikke positieve test was mijn uitslag En jij? al wat bekent
@MissMe: oh ook al niet positief dus ja bij mij word het nu ook afwachten wanneer ik ongesteld word. Ik doe vrijdag nog een testje als ik nog niet ongi ben maar heb er voor deze maand niet veel hoop meer in. Ben nu ook op me merk maar sta alleen dus kan gelukkig wel reageren haha. Gelukkig dat er nu nog geen mensen zijn want het huilen staat me nader dan het lachen. Moet me echt inhouden. @kimmie: waarom worden die stomme testen niet positief voor ons allemaal he! Ik heb de test van vanmorgen meegenomen naar me werk en zit er ook hele tijd naar de staren en turen of ik niet een 2e streepje zie. Heb hem onderhand onder elke lamp gehad. En ik heb een niet heel regelmatige cyclus maar gemiddeld 40 dagen. En me langste afgelopen tijd was 43 dus daar zit ik ook al aan. Heb er ook wel is een van 51 gehad dus wie weet is dat weer het geval vind het zo klote! 1,5 jaar en helemaal niets! Maak me steeds drukker om wat er mis is met mij of me ventje en alle onderzoeken die je dan zou krijgen..
Proficiat! Wat moet dat heerlijk zijn voor je. Was je al lang bezig? Geniet maar van je zwangerschap. Die tijd vliegt voorbij...
Bah ik vind het echt zo rot voor je, je geduld wordt echt op de proef gesteld na al die tijd. Kan me voorstellen dat je je zorgen gaat maken, maar blijf hoop houden hoor! Heb je al eens met de huisarts gebeld? Ik had vorige week zondag wat roze slijm, ik hoopte op een innesteling, maar wie weet moet ik dat toch als ongi gaan tellen. Dikke knuff!
Hey meiden! Als eerste Judith echt super gefeliciteerd meid! Fijne zwangerschap! @ Kimmie, oh man het is zo klote.. Had de laatste 2 maanden een prachtige cyclus van 28.. Zul je zien dat het vanaf nu weer helemaal in de war is.. Baal echt enorm!!! En het maakt niet uit hoe lang je wel of niet bezig bent, blijft gewoon k*t!! @ Riga, he meid, had het je zo gegund! Weet nog niet of vrijdag wel weer wil testen. Misschien wacht ik ook nog wel even. Baal gewoon omdat we over tijd zijn (beiden langer dan de langste cyclus) en nog geen 2 streepjes.. Hoop dat je het wat red vandaag meid! Denk aan je! Liefs!
Heel stom maar ben net in huilen uitgebarste. Kwam een groepje meisje binnen van mijn leeftijd. Alle 2 ervan zwanger en rokend! Dus ik feliciteer ze. Zegt er een ja was een ongelukje hoor,maar was telaat met weghalen. Toen ze weg waren barste in in tranen uit. Dat was gewoon net het verkeerde moment. Hoe ondankbaar..ze moesten eens weten! @MissMe: ik test gewoon vrijdag weer en mocht het niet zo zijn bel ik maandag de dokter. Dan maar de MMM in maar dit trek ik niet meer. Wil nu duidelijkheid. Wat is er met mij of mijn vriend dat het niet lukt.
Ahh lieve meid, wat oneerlijk allemaal!! Wat een stelletje domme meiden! Kun je zien dat die lang nog niet volwassen zijn!! Vind het echt heel erg voor je! Gaat het inmiddels weer een beetje?? En laat je niet op weg praten door die HA he! Gewoon doorzetten! Liefs!
Heey meiden.... Heb even alles terug gelezen...jullie weten wel de spanning op te bouwen!! Pfff ik hoop ook zo voor jullie dat het raak is!! soms is de wereld zo oneerlijk he...mensen die kids willen lukt niet en dan kom je dit tegen!! hou vol meid!!! Ik moet echt alles laten bezinken...vind zo raar nog...voel me zo raar...maar ook zo onwijs spannend!!
Ben er de rest van de dag best vanslag van geweest. Misschien stom maar het deed me echt wat. Heb het laatste tijd al moeilijk als ik alleen al mensen voorbij zie lopen met een kinderwagen. Maar die gun ik het dan nog gewoon. Maar zo'n stelletje mutsen niet,sorry. Rokend en schreeuwend kwamen ze binnen! En dat moet dan binnen een paar maanden een kindje gaan opvoeden. Wij willen zo graag een kindje En weet dat er mensen zijn die er wel 4 jaar over doen maar als ik heel eerlijk ben had ik gewoon verwacht binnen een jaar zwanger te zijn. Je denkt ach ik ben jong,fit dus dat duurt hooguit een maand of 3. Misschien beetje naïef,maar het klinkt het meest logish. Achja,vrijdag laatste test doen en dan maar naar de huisarts en veder wachten op mijn ongi. Heb graag alles zelf onder controle maar je staat gewoon zo machteloos. Wachten,wachten,wachten en that's it
Wat een vervelende berichten allemaal!... Hier nog steeds geen ongi te bekennen en ook nog geen positieve test... nu last van krampen.. maar die zullen zo wel weer weg zijn. Ik wacht het weekend nog af en daarna ga ik weer testen... Ik wordt gek van al dat wachten.. maar dat zullen vele herkennen!
@cycy: nou zo te horen zit iedereen in hetzelfde schuitje! Vervelend dat wachten en die twijfel! Hier nog geen ongi!
@ riga01 ja inderdaad... Volgens mij hebben ze een verkeerde levering gehad bij alle drogisten met niet werkende testen..... En zijn we gewoon allemaal zwanger! Ik wacht weer maar af tot ongi of half juno want mijn ha is met vakantie en de waarnememde zegt dat ik sowieso moet wachten op mijn eigen ha... Het is niet belangrijk genoeg.........balen!
O Riga, ik leef zo met je mee! Wat oneerlijk allemaal en dat je dan ook nog net die 2 mutsen tegen moet komen zeg! :x Mijn duimen draaien vandaag voor een positieve test voor je. Hier ook nog steeds geen ongi. Ook niet meer durven testen. Ik probeer het weekend af te wachten als het me lukt, maar heb toch de neiging om morgen weer een testje te wagen. Het voelt steeds alsof ik ongi wordt, al wekenlang, maar nog niks.