Ik kom net terug van de 20-weken echo. De gyn vond dat de hersenkamertjes verwijd waren. Nu moet ik over twee weken terug komen om te kijken of het verandert is. Heeft iemand hier ervaring mee??
neen sorry, ik heb er geen ervaring mee. maar ik kan me zeker je bezorgdheid voorstellen. Ik duim mee voor de volgende echo! Veel geluk!
Nee ik ook geen ervaring mee! Maar ik wil je de komende 2 weken wel sterkte wensen, ik kan me voorstellen dat je je niet echt prettig voelt nu!
@Mamaloe26: bij onze kleine meid is hetzelfde geconstateerd bij de 20- weken echo. Heb daarna een vruchtwaterpunctie en MRI-scan ondergaan. Er is geen sprake van een chromosomale afwijking en de hersenbalk is gewoon aanwezig. Bij de laatste controle ( 1 nov) was het ene ventrikel 11 mm en het andere 13. Over 2 weken ( 30 nov) gaan we weer naar het zh om te zien hoe het er dan voor staat! Veel succes met wachten, dat is echt het allermoeilijkste!
Bedankt voor je reactie. Nog 5 dagen dan hebben we de volgende echo. Idd het wachten is echt rot. Hebben ze bij jullie een reden gevonden? En is er een prognose voor de toekomst gesteld? Veel sterkte.