Vandaag hadden wij onze pretecho... Samen met de papa, opa's en oma's. Helaas had onze uk (zoals we al hadden verwacht) 0,0% zin om mee te werken.. Hij lag steeds met 1 of beide handjes langs/voor zijn gezicht, waarbij zijn gezicht ook deels "begraven" lag in de placenta. (Hij lag relax op zijn rug te duimen.) De echo dame is een uur bezig geweest, maar kon geen mooi 3D plaatje laten zien. Ook rondlopen en even naar de wc gaan mocht niet baten om hem in een andere houding te krijgen. Nu krijgen we woensdag 21 januari een herkansing...
Ooohw balen! Wij hebben 23ste afspraak voor 3d pretecho.. Bij de 20 weken echo werkte ze ook al niet super mee.. Ben heel benieuwd wat ze volgende week van plan is Succes woensdag!
Nee, onze man bij de 20 weken echo ook niet. Dat heeft ook 45 minuten geduurt, waarbij de echodame mij ook bijna nog terug wilde laten komen voor een 2e poging. Gelukkig werkte hij toen nét op de laatste paar minuten nog wel even mee. Maar nu... nopes, nada!
Inmiddels ook onze 2e (en ook laatste) poging gehad. Wederom (zo goed als) geen succes. Meneer lag op precies dezelfde manier, met zijn voorhoofd/neus in de placenta.. Wel hebben we nu een leuke 3D foto waarop hij met de placenta aan het spelen is met beide handjes. De andere foto is een foto die ik zelf gemaakt heb, vanuit een filmpje tijdens de eerste echo. Ook zijn we, gewoon in 2D, "getuige" geweest van een dikke gaap en z'n tongetje dat uit zijn mondje kwam.
Oja, zeker eigenwijs (combinatie van een Groninger en een Fries, "dat voorspelt veel eigenwijsheid", zeggen wij altijd )
Lees je reactie nu pas ik ga naar First-look bij 16+4 ook geweest en erg goed bevallen. Nu heb ik ook geen keus deze keer want heb van mijn ouders/zussen en broertje een cadeaubon gekregen voor deze echo Morgen eindelijk zo ver! Zit er de hele week al naar uit te kijken! (Ook mede omdat het thuis zitten me wel mn neus uitkomt ) hahaha