Yes!!! Mijn ovulatietest was vandaag (cyclusdag 18) eindelijk positief!! Maar hoe weet ik dan wat DPO1 is?? En op hoeveel DPO kan ik een zw test doen/mijn menstruatie verwachten? Spannend allemaal!
Bij een positieve ovu test, duurt het nog 24 tot 48 uur voor je ei springt. Misschien kan je het voelen? Dus reken ongeveer 1 dpo vanaf dag 20? 14 dagen daarna (dus dag 34 zo'n beetje) kan je testen... Suc6, en Klussen he de komende 48 uur!
Als vandaag de ovu-test positief is, dan kun je hem binnen 24-48 uur verwachten...maar ik had waarschijnlijk morgen (de19e) gewoon als DPO1 genomen of anders de 20e. Ze adviseren om bij 14 DPO pas te testen omdat je dan op je NOD zit en dan de meeste kans hebt op ene positieve test mocht je zwanger zijn. Maar met sommige testen kun je ook op 10 DPO een positieve uitslag krijgen. (of bij uitzonderingen nog eerder)
Ik heb vanmiddag nog een x getest en toen was ie al niet zo knal meer... Ik denk ook dat ik hem gevoeld heb vanmiddag. Vind het heel raar dat het zo snel na de posi test al was en dat de test nu alweer niet zo knal is!!