Beste meiden, ik weet dat hier 1756453 topics over geopend zijn, maar ik wil graag weten of mensen na een week overtijd negatief testen alsnog een positieve testen in hun handen hebben gehad..? En na hoeveel dagen na nod??? Alvast Bedankt.
Weet je zeker dat je overtijd bent? Daarmee bedoel ik: weet je je eisprong zeker? (Dus door testen of tempen?)
Ik lees met je mee, vandaag 16dpo en op 14dpo negatieve test na op 10 en 12dpo (ik weet t, veel te vroeg) een licht streepje te hebben gehad.. Nog steeds niet ongi maar heb altijd een wat langere luteale fase dus weet niet of ik dan eigenlijk ook wat later had moeten testen? Ik hoor graag reacties want ben erg benieuwd. Zijn jou testen omowit of ook een licht streepje?
De duur van de LF zegt iets over het vermogen om zwanger te kúnnen worden. En dus is te kort vooral een probleem. Een iets langere LF is veel minder problematisch, bij mijn weten. De ontwikkeling van een embryo is uitgebreid gedocumenteerd. En die stadia zijn bij iedereen hetzelfde. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regel, maar in principe is de innesteling tussen 6 en 10dpo en kun he positief testen vanaf 11/12dpo. Vanaf 14dpo is het in verreweg de meeste gevallen duidelijk. Pas later positief testen komt voor, maar kan net zo goed door een iets latere eisprong komen. Als je op 10/12dpo een streepje had en nu negatief, dan zou ik er helaas vanuit gaan dat het tijdens de innesteling niet goed is gegaan.
Nee, ik weet niet 100 procent dat mijn eisprong is geweest. Ik heb m wel gevoeld. daarbij wil ik vermelden dat ik echt omo witte testen heb, dus ook geen vaag streepje. Wordt er zo gek van
'voelen' is helaas echt geen betrouwbare manier om een eisprong op te sporen. Vrouwen die onderzoeken kregen, bleken de groei te voelen of napijn. Maar zelden de werkelijke eisprong. Ik zou daar dus geen waarde aan hechten.
Ja, helaas wel. Want voor hetzelfde geld zit je nog helemaal niet op NOD. Heb je een regelmatige cyclus?
@hilly1980 dank je! Ik ga maar gewoon afwachten en als ik gewoon ongi wordt dan liever maar snel late eisprong kan ook maar dat is t niet bevrucht, mijn vriend is aan t herstellen van een operatie. 23 april positieve ovulatietest en 24 april sex gehad en daana is ie opgenomen in t ziekenhuis. @samirsvrouwtje vervelend he dat wachten ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat is lastig.. Sorry trouwens dat ik inbreek in je topic!
Hier 4 dagen overtijd, maar ook negatieve test.... Dit doet me erg denken aan mijn vorige zwangerschap. Toen hadden ik bij 3 weken overtijd pas een positieve test en de eisprong was toen veel te laat geweest.... zou dat dit nu weer zijn? Cyclus steeds regelmatig en sinds bevalling heb ik hem anticonceptie gebruikt. Zie voor hele verhaal een topic van me, eind april 2013.... ik kan me niet voorstellen dat het weer zo zou zijn.... gek toch??
Hier ook . Mijn gemiddelde cyclus is 28 a 30 dgn zie mijn banner. Ik ben overtijd en heb test gedaan ik dacht omowit te zien maar als ik heel erg goed moest kijken ja stond er een heel erg erg erg te vaaagg lichtt streepje op maar ik heb echt wel heel erg twijfels nu. want ik weet heel goed dat ik nog nooit laat dan 30 dgn ben. Wel dat we seks gehad hebben vier dagen voor mn ei en rond me ei en na mn ei. Wel ovulatiepijn gevoeld zo wist ik dat ik bijna mn ei zou krijgen. Ik ben heel erg onzeker want k slaap laatste tijd veel slecht normaal ben ik echt slaper. ik sliep toen altijd te goed en heerlijk. Ik was sindskort al klaar wakker in de vroege ochtenden. Wel krampjes.. hoofdpijn.. maagzuur.. liefst onder douche blijven staan omdat ik zoo lekker vind... mijn keel smaakt wel een beetje anders.. pfff heel erg frustratie want ben zelf ook aan het wachten op mijn ongii of blijk ik later pas zwanger zijn... op 23 mei ga ik mijn derde test doen niet eerder dus
Ja, ik ging eerst vanuit als mijn cyclus 28 dgn was moest ik op 7 mei ongesteld worden maar ik werd niet, dus nog geen testdrangen.. En ten tweede ging ik weer vanuit als mijn cyclus 30 dgn was moest ik gister ongesteld worden maar ik werd niks dus vandaag 2 x testen gedaan maar had heel erg te weinig urine ( 2 a 4 ml) kunnen opvangen en daarna gedronken en gegeten dan was ik al moe en ging slapen na ongeveer anderhalf uur later moest ik plassen ohja moest ik ff probere om meer urine op te vangen maar de test bleef dezelfde net als eerste test maarja.. dus ikzelf denk dat het wel aan davitamon mama met visolie ligt, zwangerschap of misschien laat ei.. weet ik niet want ben nog nooit laat dan 30 dgn ongesteld... echt nooit!
Ik hoop dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt. Wat adviseer je mij? Gewoon wachten of een bloedtest aanvragen?