Oei! Niccceee... Kaarten zullen zeker al uitverkocht zijn. Wist het ook helemaal niet. Maar veel plezier (ook al duurt t nog ff!)
ik vond het te duur, was wel erg druk al op pre-sale, dus morgen met de verkoop zal het snel uitverkocht zijn denk!
Heel veel plezier.De kaartverkoop is echt een belabberde timing voor mij aangezien december met de feestdagen en een stel verjaardagen echt heel duur zijn voor mij.Ben al 2x eerder geweest en het is echt heel gaaf,was graag nog een keer gegaan maar helaas.
Js idd, wel duurde maand als je ook nog kaarten voor Robbie wil hebben. Ben ook een keer geweest en een super feest .
Charmed, ik hoop het voor je. Waarom probeer je vandaag al niet? Zitplaatsen zijn geloof ik zo goed als uitverkocht, staanplaatsen nog niet.
Zou graag gaan, ben een paar jaar geleden geweest en dat was zoooo gaaf. Alleen niet heel handig denk ik als ik 6 juli uitgerekend ben hihi.
Ik zit in dubio. Ik weet eigenlijk niet of er iemand met me mee wil. Ik stond in 2006 front row maar dat was met medefans, mijn vriendinnen willen dat niet. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de nieuwe cd een beetje vind tegenvallen.
Mensen die nu kaarten hebben is dat via de fanclub ofzo? Overal staat aangegeven dat de voorverkoop morgen begint,ook o de site van de arena. Robbie Williams - Amsterdam ArenA
De presale was via ticketmaster, zou tot morgenvroeg duren, maar ik denk dat de beschikbare kaarten voor de presale uitverkocht zijn, want er staat nu dat er geen kaarten meer beschikbaar zijn.