Hot wheels

Discussie in 'De lounge' gestart door Ammie1984, 14 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Mijn dochtertje wilt graag hot wheels voor haar 5e verjaardag (duurt nog wel even). Ik ben daar alleen echt helemaal niet in thuis.
    Hebben jullie tips wat een beetje leuke set is om mee te beginnen? Ik zie zo veel sets, dat ik het even niet meer weet :)

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
  3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Volgens mij is het belangrijk wat ze ermee gaat doen. Wat is haar spel?

Wil ze racen
    Wil ze alles op volgorde en kleur zetten
    Speelt ze er alleen mee?

Onze zoon heeft toen hij 3 a 4 jaar was even met auto's gespeeld. Vooral op rijtjes zetten en parkeren. Meer niet. Een baan deed hij niks mee.

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Die baan met draken kop erop iig niet doen. Is echt een prul. Met de andere banen geen ervaring.

Bijgevoegde bestanden:

5. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Wij hebben de garage en losse racebanen en iets waar je mee kan schieten en heeeel veel losse auto's

6. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Hier eentje met verzamelwoede... Heel veel losse autootjes en een aantal sets. Hij vindt de set met de groene slang het leukste! En de hot wheels transporter truck waar heel veel autootjes op kunnen

7. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Mijn zoon heeft met kerst een blauwe doos met oranje deksel gehad daar kan je verschillende banen mee maken en makkelijk op te bergen. Hij is er heel blij mee. Jongste 2 weken terug een set met een stunt brug gehad, ziet er stoer uit, grote doos maar wat een onding, crime om op te bergen.

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zou de tip geven vooral even op marktplaats te kijken voor de banen. Ze zijn nieuw verschrikkelijk duur en je hebt op marktplaats heel veel keus in niet meer verkrijgbare banen. Autootjes zijn hier en daar wel eens voordelig te krijgen. Ik had ze laatst bij Kruidvat (5 pack) en bij Action wel eens een 9 pack en 3 packjes weggehaald voor veel minder als in de speelgoedwinkel.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik woon in een huis met een hotwheelsfan. Hij heeft echt heel erg veel verschillende...Hij vind het het allerleukst om alle banen aan elkaar te maken (echt door de heeeeeeeeeeele kamer heen, over de salontafel, stoelen, bijzettafels, noem maar op) dus hij houdt vooral van groot en veel banen. Verder is zijn schietding favoriet, zo kan hij de auto's ver schieten, die banen over.

Qua auto's vind die van mij vooral die verkleurbare leuk (warm en koud water).

Wij kopen ze vaak op de rommelmarkt.

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou geen echte grote sets kopen.... mega groot, niet op te bergen en echt het geld niet waard

Zou dus voor losse auto’s gaan, met een stukje baan mrt een klem erbij die je aan de tafel ed kan vast maken

11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wij hebben alleen de stuntset. Hier vinden ze het heel leuk om ze door zo'n looping te schieten of tegen elkaar aan te crashen. Maar het is wel onhandig opbergen.

Verder wordt er vooral met de losse autootjes gespeeld. We halen ze vaak bij Action of rommelmarkten.

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.441
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Bij ons ook inderdaad en tegenwoordig buiten door de hele tuin (over de trampoline, glijbaan, schommel, over ons tuinstel) en dan zo hard mogelijk weg schieten.

mamabri vindt dit leuk.
  13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Vanaf welke leeftijd is dat leuk?.

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn zoontje heeft het vorige week voor zijn derde verjaardag veel gehad. Hij is mssn nog net te jong ervoor maar als het eenmaal in elkaar staat vindt hij het heel tof.
    Hij heeft nu;
    T-Rex take down (klein ding, veel autootjes erbij, mijn zoon vindt dit wel de stoerste van alles wat hij heeft)
    Track builder met looping (een doos waarvan je deksel en doos ook kunt gebruiken in je baan en waarmee je auto's door de looping kunt schieten, ook een succes)
    Drop Down Challenge (gekocht bij action, had niet echt zijn interesse maar wellicht als ik er een looping onderaan bouw wel)
    Turbine twister (vond hij heel gaaf maar vanmiddag trok hij hem ineens uit elkaar en riep dat het ding stom was...ik mocht hem ook niet meer in elkaar zetten)
    En verder had hij al een soort afschietding van de action en een paar autootjes.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

#15 mamabri, 14 jun 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2018
    oooh geweldig he? Die van mij vind het zo leuk.

En al zin in volgende week?

Speciaal voor jou!!! :roflmao:

jippie01 vindt dit leuk.
  16. mamabri

mamabri Niet meer actief

die van mij is 6, speelt er nu een jaartje mee denk ik.

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.441
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ja, heel veel zin. Heb al een filmpje van de rellie op Facebook voorbij zien komen en dat wordt best spannend voor de kinderen. Bij welke groep hoor jij (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!)

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

#18 mamabri, 14 jun 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2018
    Ja klopt, is Kramphoes (zeg ik dat goed)....alle kinderen van de familie worden naar binnen gestuurd met de rellie. De wagens zelf zijn niet eng vind ik zelf, maar ik weet hoe de maskers worden, daar krijgen de kleintjes echt nachtmerries van. Mijn dochter doet zelf mee, dus die krijgt daar niks van mee, maar de jongste gaat optocht kijken.

Ik loop zelf bij de 3e wagen in de opstelling , zoek maar op in het SF boekje ;):roflmao: je weet wel, die groep met ieder jaar weer een jubileum :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Ik doe mee in de loopgroep, mijn dochter ook, het meisje met het donkerste haar ;)

19. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    School en volksfeest goor! Herken de vlag meteen! Grappig woon je daar
    ?

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahaha, ja! Kom jij er vandaan? Dat je de vlag herkent?

Deel Deze Pagina