Hallo, ben gister naar de mediamarkt gegaan voor advies over smartfones. Een niet te dure met een goede camera. En een niet te ingewikkeld menu. Wat hij aanraadde waren de samsung galaxy core huawei G700 en de sony xperia L (en de samsung S2 of S3 natuurlijk...) Allemaal 8 mp camera. Echter de Sony zou een betere (grotere) lens hebben, waardoor de foto's beter zouden zijn. Een sony met een 5 mp camera zou net zo'n mooie foto's maken dan de samsung met 8 mp camera. En dus de sony met de 8 mp camera nog beter. Wie heeft ervaring met met name de Sony Xperia L? Hoe komen de foto's over op de telefoon EN op de computer? Samsung S2 heeft namelijk op de telefoon zelf mooie foto's, maar als je ze dan op de pc zet wordt het toch duidelijk minder. Over de andere hoor ik ook graag ervaringen. Het is zo'n hokus pokus.... Ik lees op google eigenlijk niets over de xperia L, maar wel over de S en U..... PS: waar kun je nog terecht voor het betere advies tav de telefoons?? groetjes en bedankt
BCC en Saturn? Ik heb een Huawei. Ik vind de camera niet geweldig, maar ik heb een Y300 (volgens mij).
@ mamafaith Dat klopt wat je zegt. Echter er is wel een groot verschil tussen de telefoons. Een grotere lens zorgt weer voor een betere kwaliteit bijvoorbeeld.
Ik heb de Xperia S, nu ruim 1,5 jaar en ben er echt ontzettend tevreden over. Is ook niet zo ontzettend duur meer...
Samsung S2 is wel echt oud hoor. Bedoel je niet de Samsung S3? Je hebt nu de S4 en de S5 komt er al bijna aan.
Als ik iets over een gsm wil weten kijk ik altijd of den andre van coolblue een review heeft gemaakt. Hij is altijd best eerlijk in zijn reviews http://m.youtube.com/watch?v=vEdxJFdOmqk Ik heb de sony xperia s en de camera is heel goed. Alleen als ik u was zou ik vanaf 6 maanden na de aanschaf geen updates meer met je gsm doen want ik heb het idee dat de sony xperia s vroeger betere foto's maakte als nu maar dat kan ook zijn dat het nu niet lang licht is en dat de foto's daarom minder zijn nu maar toch zegt iets in mij dat het die updates zijn en de oudere gsm die updates niet helemaal aankan. Maar hij maakt nog goede foto's hoor, alleen het scherpstellen is minder. In het begin maakte het niet uit of iemand bewoog, nu heb ik vaak minder scherpe foto's met bewegingen
ik krijg doorgaans overal het advies te horen, als het je om de camera gaat en kwaliteit foto's, tevens ook snelheid waarmee je foto's kan maken, dan moet je een sony xperia hebben. Ik zou dus voor de L gaan, heb zelf een SP en ben er erg tevreden over!
@ umm85 als iets mij niet interesseert is of dat een model verouderd is of niet... @ sydneys dank je voor de tip over de updates.... toevallig heb ik nu een leentoestel van iemand. Maar ik moest nu een update doen van whatsapp.... kon er gewoon niet meer in en dus MOEST ik wel. Bloedirritant! @ anderen dank jullie voor je bijdrage
Ok dank je, ik begrijp hem nu Ik ben nu even verder aan het kijken qua sony.... vind ik de Xperia T die ook nog een schappelijkere prijs heeft. Heeft een 13 megapixel camera. Wie kan mij helpen aan een duidelijke review? Wil hem vergelijken met de L.
Kijk eens op tweakers.net Of tik bij google in: sony xperia L vs sony xperia T Dan krijg je ze naast elkaar te zien
Hier de Xperia T, op zich een prima toestel, maar razend enthousiast ben ik niet. Heb 'm sinds juni en dat ding is me toch traaag. Reageert soms ook gewoon niet, moet ik weer tig keer klikken. Had het toestel vnl. gekocht omdat de camera erg goed zou zijn. Ook dat valt behoorlijk tegen. Het moet echt goed licht zijn, want anders worden de foto's één grote waas en met flits is het ook net niet. Ding is ook alleen maar bezig met scherp stellen wanneer er niet genoeg licht is, dus dat schiet al helemaal niet op. Hmmm... Aardig negatief als ik het zo terug lees. Maar goed, mijn ervaring.
Pffff.... word er niet echt wijzer van zo. Hier is iemand niet tevreden over de T en wel over de SP. Terwijl ik juist de reviews op internet gezien had dat de T veel interessanter zou zijn..... Moeilijk blijft het!!! Zal er toch één op de goede gok moeten kopen dan...
Ik ben al jaren fan van sony! Nog nooit een ander toestel gehad. Ik heb de nu de Xperia U en hiervoor had ik de Xperia X10mini pro. Met name om de camara heb ik voor deXperia gekozen.