Is er een verschil tussen puregon en gonal f? In 2012 kreeg ik bij icsi 1 87.5 ie gonal f daar reageerde ik niet op destijds mijn amh is 6.26 vandaar veilig begonnen. Poging werd afgebroken wegens te weinig eicellen. Bij poging 1b kreeg ik 125 ie puregon toen 12 follikels geprikt met 6 eicellen erin. Die ronde zwanger maar wel met ohss. Nu gaan we voor een 2e wonder en ga ik 112.5 ie gonal f spuiten (starten half april). Ik reageerde toen op die 87.5 ie niet waren er maar 3 toen. Maar met puregon dus ohss gehad. Om dit te voorkomen krijg ik ook geen pregnyl of ovitrelle voor de punctie en geen verse tp. Weer iemand of gonal f of puregon verschil maakt van elkaar?
Probeer aan het tijdschrift van uitgerekendjij te komen, ligt vaak ook in het ziekenhuis. Daar staat nu een uitgebreid artikel in over fsh injecties. Er zit geen groot verschil tussen trouwens.
Mijn ziekenhuis is over gegaan van puregon naar gonal f. Wat ik van mijn arts begrepen heb, zit er dezelfde werkzame stof in en zou het qua werking dus geen verschil moeten hebben.
Ik weet het zekwr: er zit geen verschil in. Andere fabriek maakt het, daarom heeft het een andere merknaam