Wij hebben een nieuwe woning gekocht waarvan de muren van baksteen zijn in de hal beneden en overloop boven. Ik vind het erg mooi, maar m'n man wil het stucen. Met alles zijn we het eens of kunnen we tot een compromis komen, maar hier komen we niet uit. Ik weet dat smaken verschillen, maar wat zou jij doen? Bakstenen of stucen? Misschien helpt deze poll ons
Ik zou het gewoon verven.. Is niet zo strak als stuc en minder donker dan dit.. De perfecte middenweg lijkt mij
ik zou het stucen, zeker als je van plan bent de deurposten en de andere donkere houten delen lichter te maken
Oke..ik ben dus sterk in de minderheid haha. Wit verven vind ik echt niet mooi. Het is het 1 of het ander. Denk dat m'n man gelijk gaat krijgen
ik heb gekozen voor baksteen maar dat was voordat ik de foto zag. ik vind 1 bakstenen muur in de woonkamer altijd wel heel gaaf. maar zoals op de foto niet.
ik ook, hebben mijn ouders ook gedaan en ik vind het erg mooi. Blijft horen bij het huis, maar niet zo ouderwets als het er nu uitziet.
als je wit verven niet mooi vindt dan is er maar 1 oplossing STUCCEN!! Niet zo laten, echt niet mooi!!