En het is eigenlijk heel gek maar had zo'n zin om dat gewoon ff te delen Aantal meiden die ik niet veel meer gezien heb sinds de geboorte van Tygo hadden een tijdje terug gezamelijk contact opgenomen. We hebben een hele tijd heen en weer gemaild, zijn op de hoogte van alle ins en outs zoals het nu gaat en vandaag zouden we even gezamelijk een wandelingetje maken in het centrum. Zo gezegd zo gedaan en ik ben me toch onbeschaamd in de watten gelegd!! Echt niet normaal meer... Die meiden zijn net klaar met studie en werken fulltime, wonen nog thuis en hebben dus (eigenlijk) weinig vaste lasten. Hebben die mafketels dus gewoon besloten mij volledig in het nieuw te steken, een onwijs gaaf kado voor Tygo (de toet toet autogarage! zoooooo cool, dat ding! ) heerlijk geluncht, koffietje, gebakje.. man, wat was dat gezellig! Zo lief, heb ze al best lang niet gesproken dus 't kwam ook echt als een verrassing dat ze dit zo bedacht hadden. Ik ben helemaal blij met mijn 2 nieuwe shirtjes en spijkerbroek, Tygo had ik geen kind aan want dat nieuwe speeltje moest naturlijk van voor tot achter ontdekt worden en ik zit hier nu na het eten met mijn koffie op de bank te denken; 'jeetje, waar kwam dit ineens vandaan?'. Zo tof! Zo zat ik een paar dagen terug nog ergens te typen dat ik het idee had dat er best wel een hoop vrienden verwaterd waren en ik me soms best wel goed eenzaam kon voelen... En zo staan er dus weer een stel schatten op de stoep die vinden dat mamanouk eens niet hoefde te rekenen bij de kassa. Denk dat ik straks maar een grote doos met zelfgemaakte bonbons als bedankje in elkaar ga knutselen in mijn keukentje
Wat ontzettend lief zeg! Zo zie je maar, sommige vriendschappen blijven gewoon, ook al heb je een tijdje minder (of geen) contact.. dat zijn de meest waardevolle vriendschappen
leuk! Wat fijn dat je zo'n heerlijk onbezorgde dag hebt gehad! Heerlijk!. Altijd leuk om te lezen dat er nog zulke vriendschappen zijn!
Wat geweldig! wat lief... wat een heerlijk gevoel hou die gedachte vast.. en geef het in (meer of mindere mate) door...
Nouja afsluiting van een ritperiode..... Laten we het een start van een mooie toekomst noemen, dat klinkt positiever!