kots lucht uit een kamer krijgen

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

    wij hebben een aantal dieren hier rondlopen die alleen in de woonkamer en hal mogen. Nu is het zo dat onze kat nog welleens snel de kamer op glipt waar hij niet op mag ( tuurlijk doet hij dat:D) maar nu kwam ik erachter dat het enorm stonk op de 'rommelkamer'. Ben ik op onderzoek uitgegaan en erachter gekomen dat er ergens kots lag.. ( van paar dagen oud..) na bijna zelf 4 keer over mijn nek te zijn gegaan, heb ik het opgeruimd maar die lucht blijft erin hangen. Het is een kamer die grenst aan een dichte gallerij en er zitten dan ook geen ramen in...

    Hoe krijg ik in vredes naam die lucht eruit? Hebben jullie tips?

    liefs wen
     
  2. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Misschien helpt het om koffiedroes in een bakje op de kamer te zetten.

    De geur is niet te vergelijken maar op mijn werk zetten wij, als iemand een doorligwond heeft die erg ruikt, een bakje koffiedroes op de kast.

    Succes ermee!
     
  3. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    je kan het proberen met soda. eerst erop gooien en erin wrijven met bijv een borstel en dan het soda eraf halen. dit werkte bij ons met een matras heel goed. en dan misshien ff een luchtverfrisser neerzetten totdat de kamer genoeg frisse lucht heeft gekregen. die stokjes van de airwick werken heel goed vind ik.
     
  4. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh ga ik zeker proberen, beide tips... man ik hield het zelf bijna niet binnen van die lucht in die kamer :O
     
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Klopt dit werkt!
    Hebben wij eens gedaan toen onze dochter had gespuugt in de auto, werkte erg goed
     
  6. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oke ga ik gelijk doen!
     
  7. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hoe maak je koffie droes? ( zelf geen koffie drinkster?)
     
  8. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    koffie zetten :D

    Heb je wel koffie in huis?
    anders even een goedkoop pak koffie kopen en daar heet water over laten lopen en dan weer afgieten.
     
  9. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ohkee, had een senseo pad al nat laten worden en staat nu in die kamer.... ben benieuwt want man.. ik zou de vriezer daar opruimen maar trek het echt niet haha
     
  10. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    febrese? (schrijf je dat zo?)
    of een andere lluchtverfrisses (oust ofzo)
     
  11. Shereen23

    Shereen23 Bekend lid

    1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik zou eerst de kamer effe goed dweilen met extra frisse allesreiniger en dan idd luchtverfrisser in de kamer neerleggen.
     
  12. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja heb ik al gedaan.. helpt niet. Het zat op de bank die daar in staat.. zucht :(
     
  13. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    ik heb voor zulke doeleinden een lampeberger aangeschaft. zelfs verflucht is in een half uur verdwenen. ik geloofde het eerst ook niet , maar het is echt zo. superding!
     
  14. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    is het stof?? dan de bekledingsreiniger van de action, onze kat heeft wel eens diaree gehad op vloerbedekking, hiermee zowel de geur als vlekken supergoed eruit gekregen
     
  15. Kruimel2010

    Kruimel2010 Bekend lid

    8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    HG Alle nare geurtjes weg! Helpt perfect!

    HG alle nare geurtjes weg is speciaal ontwikkeld om onaangename geurtjes op een biologische manier te verwijderen. Dit product maskeert de geur niet, maar verwijdert de stankbron door middel van natuurlijke enzymen en microben, zodat de nare geur niet meer terug komt. HG alle nare geurtjes weg verwijdert onder andere geuren veroorzaakt door urine, uitwerpselen, braaksel, huisdieren, nicotine, fruit, groente en vele andere bronnen, op vrijwel alle absorberende ondergronden.
     

Deel Deze Pagina