Hoi! FF zegt dat ik nu op 8 dpo zit, terwijl ik op 7 augustus veel doorzichtig slijm had en mijn cervix hoog zat en open was. Wat denken jullie? (Kaartje staat in de ticker)
Weet je zeker dat het geen sperma was? Zie dat je die ochtend ook seks hebt gehad namelijk. Ik denk trouwens wel dat hij goed staat.
Geen idee... Is me in ieder geval nog nooit eerder opgevallen... Vanmorgen wéér slijm... Gisterenavond wel sex gehad...
Dan denk ik toch echt sperma . Juist na je eisprong is je baarmoeder vaak meer gesloten en neemt die het sperma minder goed op waardoor het er makkelijker weer uitloopt.
Temp je wel rectaal en elke dag op dezelfde tijd na evenveel slaap? Het verschil tussen basaal en nu (0.6-0.7 graden) vind ik wel heel groot.
Ja, altijd 06:15-06:30. Zelfs nu in de vakantie. Vanmorgen daarentegen weer een gigadip??? Mn baarmoedermond zit nu potdicht en is hard en gisteren een slijmprop achtig iets verloren, samen met wat forse steken. Vandaag gewoon weer normale afscheiding maar wel die tempdaling. FF houd m op waar hij staat... Ben benieuwd!
Dit is wel een apart kaartje De dip vandaag van 0.6 graden... je tempt elke dag dus via je billen tussen 6.15-6.30 uur? En ga je dan ook elke avond om dezelfde tijd naar bed en slapen zodat je elke nacht evenveel slaapuren hebt.
Ja, zo ongeveer wel. Meestal tussen 23:30 en 00:15...ligt er een beetje aan of manlief me wakkerhoud.. Ja wat dat betreft was mn vorige kaartje veel duidelijker, bleef ook mooi hoog na mn ei. Moet ook zeggen dat ik deze ronde niet snap wat betreft afscheiding.