Hallo, Zoals in een ander onderwerp aangegeven ben ik gestopt met de pil, na 1,5 weer voor 5 dagen begonnen wegens omstandigheden. Op 13 mei werd ik "ongesteld" en vandaag erg veel last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik heb mijn normale menstruatie nog niet gehad maar ik kon het zeurende gevoel maar niet plaatsen. Ook erg veel last tijdens de seks, had hier eerder nooit last van. Nou kan dit misschien komen omdat ik de pil niet meer gebruik maar wilde het toch zeker weten of dit misschien een eisprong is of dat ik ongesteld word. Vandaar dat ik een ovulatietest heb gedaan. Vanochtend heb ik er één gedaan (niet met ochtendurine) maar deze ging niet helemaal goed volgens mij. Het gevoel in mijn onderbuik werd vandaag erger dus heb ik er vanavond nog één gedaan. Nu zijn beide strepen donkerder. Alleen heb ik nog geen ervaring met ovulatietesten. Ik weet dat ze allebei donker moeten zijn maar wil toch graag jullie mening hierover. Groetjes,
Hij ziet er positief uit maar ik zou zeker door testen! vaak zie je dat ze nog donkerder worden! Maar dat hoeft niet.. Als ze lichter worden dan weet je dat je ei geweest is
Vanochtend gaf de test lichter aan (maar ook de controlestreep). De test is van Actavis. Mocht het betekenen dat deze test positief is dan is het toch zo dat mijn eisprong binnen 24-48 plaatsvindt?
Ik zou echt dolblij zijn als deze test positief is omdat ik ongeveer 10 jaar aan de pil ben geweest en dus niet weet hoe mijn cyclus zal zijn! Dankjewel voor jullie antwoorden
Hoezo moet ik dan vanaf vanochtend rekenen? Ik snap het niet helemaal denk ik. Deze test was wat onduidelijker en vanavond dus het resultaat van de foto.
ok dus dan is die van in de avond duidelijker? Ik dacht namelijk dat die van de ochtend dik positief was.. zeker verkeerd gelezen? Dan idd die van in de avond.. vanaf de duidelijkste test!
Vanmiddag om 12 uur kwam onderstaande test eruit. De streep bij c is donkerder dan bij de t.... Dus positief?