brrr overvallen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Moet even mn hart luchten hoor.
    De afgelopen week zijn hier de snackbar,benzinepomp en 4 woningen overvallen.
    1 vrouw is uit angst uit het raam op de bovenverdieping gesprongen en 1 man is in zijn been geschoten.
    Moet zeggen dat ik nu wel echt bang ben geworden. uiteraard gaat hier alles op slot en doen we niet meer open na 20 uur maar toch...
    Hoe gaan jullie hier mee om?

moet er toch niet aan denken dan mn kinderen iets overkomt door zoiets.

2. tulip

tulip Niet meer actief

hier is het ook raak, op 1 avond de aldi ingebroken en in 4 huizen in de buurt. De straten vlak achter ons. Wij zijn ook niet echt bang, maar wel voorzichtig.

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oo bah wat eng als het zo veel is gebeurd bij jullie in de buurt! en ook nog grof geweld erbij... brr....
    wij hebben hier in de straat een snackbar zitten die al jaren overvallen word.... stuk of 10x gebeurd dus.... ook best eng want ze komen gewapend en al...!

hoe ik ermee om zou gaan als er ook nog eens woonhuizen hier in de straat met geweld werden overvallen? poe ik zou doodsbang zijn en zeker alles op slot houden en niet open doen als ik alleen met mijn kinderen thuis ben..... en denk zelfs dat als ik echt heel bang zou zijn dat ik een hond zou kopen als huisdier en dat hij gelijk als waakhond zou dienen... vaak komen ze namelijk niet als je een hond in huis hebt.... maarja om daarvoor alleen zo'n beestje te nemen is ook niet helemaal liefdevol naar een hond toe..... dus tja.....

wat eng zeg!
    heb je je tuin ook goed afgesloten dan? en lampen aan buiten? je kan ook een camreaatje in het zicht plaatsen voor je deur dan schrikt het miscchien af?

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

getver wat eng! Je kan er helaas niet zoveel tegen doen! Zorgen dat er geen laptop's camera's e.d. in het zicht liggen en de deuren goed op slot!

Sterkte ermee.

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    we hebben 2 chihuahua`s en die blaffen vreselijk dus dat zit wel goed;),ook hebben we in de voor en achtertuin lampen die bij elke beweging aan gaan. verder alles goed op slot en het kleine klapraampje hebben we dichtgeboord. (tip van een vriend van ons die bij de politie werkt)
    maar toch,je weet maar nooit,overdag zit ik alleen in de tuin natuurlijk en staat de deur wel open.

waar gaat dat toch heen met de wereld:x

6. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Hee bah!
    eng eng eng!

Maatregelen nemen, maar laat je leven er niet vanaf hangen.
    Woon je in een achterstandswijk?

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    nee eigenlijk niet echt, maar er zitten om onze wijk wel wat "mindere"wijken.
    maar ja waar heb je die niet? (oke wassenaar misschien)

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hier in de buurt is het ook continu raak. Auto's worden aan de lopende band opengebroken en huizen worden met krijt gemerkt... En dan denk je in een goede buurt te wonen...

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja idd wat een wereld is het aan het worden..... straks kan je na 20.00 niet meer buiten zitten joh!

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

He bah. Wat dat betreft ga ik ons uber veilige appartement straks wel missen... Voor buitenstaanders is alleen (via de portiek) onze voordeur te bereiken en daar zit geen glas. Dus ten eerste valt er al niet te checken wat er in ons huis bevindt (we grenzen met onze gehele woning aan de binnentuin die niet voor buitenstaanders te bereiken is, bovendien wonen we 3 hoog dus sowieso niet te bereiken vanaf de binnentuin). Ten tweede is het vrij ingewikkeld om via de voordeur in te breken. Ten derde hebben we een alarminstallatie (we zijn hier komen wonen vlak voordat er bij onze buren was ingebroken, achteraf is dat alarmsysteem niet nodig geweest). Ik voel me hier ontzettend op m'n gemak en dat vond ik bijv. bij m'n vader 's avonds in het donker en alleen wel anders (rijtjeswoning).

Sterkte! Ik zou er echt de kriebels van krijgen.

11. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

de wereld draait echt door!

zodra het donker word , word ik al angstig, gadver
    terwijl er ook van alles overdag gebeurd!

Deel Deze Pagina