okee sorry meiden dat ik zo veel post over mijn teunisbloem, maar..ik ben vandaag weer ongesteld geworden en wil beginnen op deze dag met de teunisbloemolie. maar goed, ik vraag me af hoeveel ik er zal gaan slikken, op het potje van de kv staat namelijk dat ik 2 x 2 moet slikken, maar dit 'lijken' er veel..wie heeft resultaat gemerkt met bvb maar 2 per dag? dankjullie...
Altijd aanhouden wat er op het potje staat, dan heeft het het beste gewenste effect . Deed ik ook met de tarwekiem en ineens was mijn cyclus weer terug! Succes!
dankje voor je snelle reactie! ik wil ook de tarwekiem gaan slikken, als ik mijn ei heb gehad, voor de innestelling. wat een lange geschiedenis heb jij al (zie handtek.), vreselijk meid! wel 'goede' ervaringen met de tarwekiem?
@ Angel78 - super dat je juist toen zwanger werd, ik ga de teunisbloem proberen in de hoop dat mijn humeur en buikpijn (deels)wegblijven, hoewel dat er natuurlijk bij hoort. klinkt erg hoopvol dat de tarwekiem je geholpen heeft! die ga ik slikken vanaf het moment dat ik mijn ei heb. vanaf wanneer tot wanneer heb je de tarwekiem genomen? en hoeveel tabletjes per dag? ik heb die potjes van kv, daar staat dat ik er 3 van op een dag moet slikken..
teunisbloem heeft mijn vriendin geprobeerd en die had er niets aan. ik was met tarwekiem begonnen vanaf dag 1 ongi. Dus meteen in de cyclus. ik deed precies wat op het potje van de KV stond.