eisprong bij hcg van miskraam?

Discussion in 'Zwanger worden' started by surf, Sep 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    hallo allemaal,

ik ben in twijfel... ik was er altijd van overtuigd dat zolang je nog hcg in je lijf had van een miskraam/ missed abortion dat je geen eisprong kon hebben...
    maar nu het volgende:
    ik ben 12 september gecuretteerd. ik was bijna 11 weken in verwachting... ik heb nog tot en met het weekend gevloeid, nu lijkt het eindelijk over. vorige week donderdag een testje gedaan en die was nog overduidelijk positief.
    gisteren en vandaag meer slijm, mn bmm gecheckt en die staat hoger en is zacht... vandaag dus weer getest, maar nog steeds een lijntje, wel veel lichter dan donderdag en het duurde ook zeker 2 minuten voordat er überhaupt iets zichtbaar was...
    ook is mijn libido enorm, heb de hele dag zin (sorry voor de details...), en dat heb ik normaal gesproken ook heel duidelijk rond mijn eisprong...

wat denken jullie? kan het toch al zo snel? of zijn het gewoon de afnemende hormonen waardoor ik weer minder moe ben en meer zin krijg ofzo?
    ik hoor graag ervaringen/meningen!

thanks!

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    hey meis,

ik ben bang dat het van de afnemende hormonen is.. het kan ook een eisprong zijn, maar bij een zwangerschap van 11 weken moet je geloof ik rekenen op zo'n 6 weken herstel.
    Maar ik zal voor je duimen!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Vanochtend juist op de nacontrole bij de gyn die vraag voorgelegd, omda ik ondanks nog aardig positieve testen vorige week, wel een eisprong gehad denk te hebben.
    Dat kon, gaf ze aan, want de HCG-waarden in je urine liggen nu wat hoger dan in je bloed, omdat het via je urine nu afgevoerd wordt. En bovendien verschilt het van vrouw tot vrouw bij welke waarden je cyclus weer op gang komt.
    Ik had vorige keer ook snel na miskraam en curettage weer een eisprong, toen wel pas na witte testen, maar nu lijkt het er dus op dat ik ondanks de positieve testen nog, mijn ei alweer gehad heb...

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @rozemarijke: dankjewel voor je reactie! Het kan dus wel... Bij m'n vorige ma bleef de test ook zo'n vier weken posi, daarna mijn eerste ongie, toen helemaal geen tekenen van n ei gehad en nu dus wel... We zullen zien over 2 weken! Vanaf het weekend vloei ik niet meer, dus we kunnen ook deze maand goed benutten haha

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @Isis: dankjewel voor je reactie en dat je voor me duimt! Het blijft afwachten, jammer dat we niet continu n echo apparaat op onze buik konden aansluiten om even te koekeloeren!

Share This Page