Hee meiden, Ik ben nu bezig met mijn derde maand temperaturen. De afgelopen twee maanden had ik een goedkope thermometer die een beetje aan z'n einde was. Daarom kocht ik beging deze nieuwe cyclus een thermometer van Braun. Voorheen had ik altijd heel veel schommelingen in temperatuur en sinds mijn nieuwe thermometer al 6 dagen dezelfde temperatuur (36,7) Ik zit pas op dag 10 en heb steeds op dag 20 m'n eisprong. Na m'n eisprong heb ik trouwens wel altijd hele constante temperaturen maar voor m'n eisprong totaal niet. Mijn vraag is eigenlijk: denken jullie dat het aan de thermometer ligt of is het normaal om opeens hele constante temperaturen te hebben voor de eisprong? Dankjullie wel alvast voor het meedenken!
Kan allebei eigenlijk. Als je in mijn handtekening kijkt en dan iets naar onder scrollt zie je mijn kaartje van vorige maand. Daar ben ik voor ei ook akelig stabiel. Heb getest met andere meter en ook op andere tijdstippen, maar dat ding deed het gewoon. Soms gebeurd het gewoon. Zeker als je meter maar 1 cijfer achter de komma geeft kan het iets vertekenen natuurlijk. Gewoon blijven invullen wat die aangeeft, als je ei is geweest stijgt je temp vanzelf een keer. Kun je je kaartje anders in je handtekening zetten zodat we mee kunnen kijken? Succes
Dankjewel voor je reactie!! Ik heb inderdaad precies wat jij vorige cyclus had. Zie hier m'n kaartje : 41277c Ovulation charts on FertilityFriend.com Hopelijk doet hij het, heb er nog niet zoveel verstand van Nou ik kijk het maar even aan dan nog een paar dagen....!
Dat is inderdaad lekker stabiel hihi. Heb je wel al eens gewoon ergens midden op de dag getempt om je meter te checken? Maar het kan gewoon, zo heb ik het na het ei ook al eens gehad.
Ik heb het ook wel eens gehad, je gaat bijna denken dat je meter stuk is. Ik heb toen nog wel even gechecked of die nog wat anders kon aangeven Zie ook mijn FF. Kaartje dec 2011 na ei en kaartje mei 2012 voor ei