Dit gaat niet over mij maar me vriendin is nu 2 dagen over tijd. Ze heeft gister een test gedaan van da huismerk er kwam lichte tweede streep tevoorschijn. Nu van morgen met kruidvat getest en dit is t resultaat. Is ze nou wel zwanger ofniet?
Bij de linker zie ik wel een streep bij de 2e eerlijk gezegd niet. Misschien over 2 dagen ofzo nog is testen?
Ik zoe bij beide een streep! Mijn eerste test was ook een net wel net niet te zien streepje.. maar een streep hoe licht ook is zwanger.. waarschijnlijk nog erg pril 😊 over een paar dagen weer testen, geheid dat de streep feller is!
ik zie op beide testen een licht streepje, morgen nog eens testen, of de cb digitaal met weekaanduiding.. die is vaak ook al vroeg duidelijk..
Bedankt voor de reacties meiden! Ik denk het zelf ook wel. Me vriendin zal morgen weer testen maar ze heeft cb gehaald denk dat ze die zo wel doet. Ongeduldig
Heel eerlijk gezegd vind ik de kruidvat test voor 2 dagen overtijd erg licht. Ik zie er wel wat op, maar dat soort streepjes blijken hier de laatste tijd indroogstreepjes...Op die andere zie ik het niet zo goed, maar dat zegt meer over het feit dat ik nodig naar Heer Specsaver moet en er een glansje zit over de foto Zou haar adviseren morgen en zondag nog een keer te testen en dan de hele handeleens onder elkaar te leggen. Of een cb digitaal, die zou nu wel duidelijkheid moeten geven bij 2 dagen (dan 3-4) overtijd.