2 wk na menstruatie 2e streepje zw. test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bunchy, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Lieve allen,

Ik heb medio sept een MK gehad. 2 wk geleden werd ik eerder dan verwacht ongesteld, nu 2 wk later lijk ik weer ongesteld te worden (bruin/rood bloedverlies vanmorgen) maar ik deed net een zwangerschapstest omdat ik echt niet nu alweer ongesteld kan worden dacht ik en ik had er nog een liggen... en nu lijkt het alsof we een ienemienie tweede streepje zien.. alleen omdat we weten waar het tweede streepje te voorschijn moet komen en we enige ervaring hebben opgedaan met zw. testen (al meerdere mk's gehad) menen we het te zien.. kan het gaan om een innestelingsbloeding dan toch misschien?
    naar mijn idee is deze altijd minimaal maar dit is wel meer dan twee druppeltjes...

snap er niks van!

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    tijdens een innesteling heb je nog geen positieve testen neem ik aan... dat is pas enkele dagen later...

misschien een heftige eisprong?

hoor hier vaker dat een zw test daarop kan reageren...

heb je een foto?

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ovulatietest werd maar niet positiever...

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    niemand?

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hoi,
    Ik had op 2 november een licht positieve zwangerschapstest.
    Volgens ff heb ik op die dag mijn eisprong gehad.
    Misschien is het toch een eisprong geweest bij jou?
    Dit waren mijn testen van die dag.

6. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hai heb je geen foto toevalig kunnen we mee kijken?

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    nou vandaag een omo witte zw. test..
    maar bloeden is gestopt. gisteren en eergisteren enkel bruinig en alleen bij het afvegen of als ik met wcpapiertje eringing (sorry)
    wel sindsdien menstruatie achtige pijn.
    ovulatietest is super wit. afgelopen week was deze de hele tijd wel een tweede streepje zichtbaar maar werd niet echt donkerder. Ik ben op dag 10 begonnen met ovu testen. Hypothese is dat het afgelopen weekend toch een innesteling was en ik dan al op dag 9 ofzo mijn ovulatie had die ik niet gevoeld heb dit keer (normaliter wel).

Of toch een rare minibloeding omdat ik 14/9 een MK heb gehad en daardoor mijn lichaam nog van slag is? ovutest is nu omowit dus wanneer kan ik dan ovu verwachten?! irritante hypothese..

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik denk dat er nog wat hormonen in je bloed zaten vd miskraam. kan wel 8 wkn duren....

Deel Deze Pagina