Wie kan het al (via NUB) raden? ♡

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mies1996, 2 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen of meisje?

  1. Jongen

    0 stem(men)
    0,0%
  2. Meisje

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Mies1996

    Mies1996 Niet meer actief

    Vandaag de termijn echo gehad, wie kan het aan de hand van de echo fotos en de nub theorie al vast gokken? voordat ik heel veel nagtieve reacties krijg, het is gewoon voor de lol! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte van het uiteindelijke geslacht hihi.
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.855
    15.176
    113
    Nabij Utrecht
    - Losse nub topics mogen niet.
    - Geen nub zichtbaar
    - En volgens mij zit je nog (ver) voor de 12 weken waardoor de nub theorie absoluut niet betrouwbaar is..
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  3. Mies1996

    Mies1996 Niet meer actief


    En door reacties als deze zijn deze plekken niet leuk voor gewoon even een wat luchtigs. En je hebt het mis ik ben niet ver voor de 12 weken ik heb net de termijn echo gehad. Veel plezier met de rest van de avond negatieve reacties geven op verdere topics, ik sluit af.
     
  4. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
    Termijn echo krijg je voor de 12 weken. Ik neem aan dat deze echo met 11 weken was dus nub theorie is helemaal niet betrouwbaar zoals RoGiJuLi al aangaf. Nub theorie is betrouwbaar NA 12 weken tot en met 14 weken zwangerschap.
    En het is helemaal niks negatiefs. Het is gewoon een protocol van het forum om dingen overzichtelijk te houden voor iedereen. Losse topics over dingen waar een ‘groep’ topic voor bestaat houdt dingen rommelig.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.855
    15.176
    113
    Nabij Utrecht
    Hier is niks negatiefs mee bedoeld hoor.
    Losse topics mogen nou eenmaal niet dat staat ook vermeld.
    En wellicht ben ik een smiley vergeten te melden (dat leest vaak wat prettiger).

    Op 11 februari was je ca 12 dpo, dus vanuif daar heb ik doogeteld en dan zit je nog voor de 12 weken. En voor de 12 weken is de nub niet betrouwbaar waarbij elke uitspraak letterlijk een gok zal zijn en ik ga er vanuit dat je een antwoord wilt gebasseerd op een betrouwbaardere nub en geen wilde gok uit her niets.

    Maar wellicht heb ik het fout.
     

Deel Deze Pagina