Uitslag nekplooimeting meteen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Brynn, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, morgen heb ik de echo voor de nekplooimeting. 2 weken geleden is mijn bloed al geprikt dus dat hebben ze als het goed is al, maar weet iemand wellicht of je meteen de uitslag krijgt vwb de nekplooimeting! Is toch weer spannend, merk dat ik een beetje van echo tot echo leef....

2. Snoesebolle

3 jun 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook 2 weken voor de echo bloed geprikt en kreeg direct de uitslag. Succes!

3. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zeg! Ik hetzelfde dus daar hoop ik dan ook maar op! Dankjewel!

4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik kreeg ook meteen uitslag, 1 week daarvoor bloed geprikt. Was wel nieuw voor me want bij mijn dochter moest ik wel een aantal weken op de uitslag wachten.

Succes morgen! Hopelijk ga je met een goede uitslag weer naar huis!

5. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Wij kregen helaas niet direct de uitslag, wij kregen deze een week na de echo telefonisch door. Bij de eerst volgende controle werd de uitslag nog uitgebreid besproken. De uitslag was overigens goed, wanneer dit niet het geval is neem ik aan dat ze het op een andere manier doen.

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb meteen de uitslag van de nekplooimeting gekregen tijdens de echo. Na het weekend kreeg ik met de bloedtest de gehele uitslag van de combinatietest.

7. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    O! Ik bedoel trouwens ook de volledige uitslag incl bloeduitslagen! Uitslag van de nekplooimeting zelf kregen we direct.

8. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    België
    De uitslag van de nekplooimeting zeiden ze meteen tijdens de echo. Die dag hebben ze bloed geprikt. Als dit niet goed zou zijn zouden ze me bellen en heb geen telefoon gehad.

Deel Deze Pagina