Hoi meiden, morgen heb ik de echo voor de nekplooimeting. 2 weken geleden is mijn bloed al geprikt dus dat hebben ze als het goed is al, maar weet iemand wellicht of je meteen de uitslag krijgt vwb de nekplooimeting! Is toch weer spannend, merk dat ik een beetje van echo tot echo leef....
Ik kreeg ook meteen uitslag, 1 week daarvoor bloed geprikt. Was wel nieuw voor me want bij mijn dochter moest ik wel een aantal weken op de uitslag wachten. Succes morgen! Hopelijk ga je met een goede uitslag weer naar huis!
Wij kregen helaas niet direct de uitslag, wij kregen deze een week na de echo telefonisch door. Bij de eerst volgende controle werd de uitslag nog uitgebreid besproken. De uitslag was overigens goed, wanneer dit niet het geval is neem ik aan dat ze het op een andere manier doen.
Ik heb meteen de uitslag van de nekplooimeting gekregen tijdens de echo. Na het weekend kreeg ik met de bloedtest de gehele uitslag van de combinatietest.
O! Ik bedoel trouwens ook de volledige uitslag incl bloeduitslagen! Uitslag van de nekplooimeting zelf kregen we direct.
De uitslag van de nekplooimeting zeiden ze meteen tijdens de echo. Die dag hebben ze bloed geprikt. Als dit niet goed zou zijn zouden ze me bellen en heb geen telefoon gehad.