Weinig zwangerschapskwaaltjes? Is dat wel normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzanne75, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik ben nu 9,5 week zwanger en heb alleen in het begin bandenpijn gehad maar dit is verdwenen. Verder heb ik practisch geen zwangerschapskwaaltjes. Omdat ik vorige keer een missed abortion heb gehad heb ik de eerste echo gehad met 7 weken en het hartje klopte. Aanstaande vrijdag heb ik de tweede echo.
    Ik twijfel nu heel erg of het wel goed is allemaal. Op de een of andere manier kan ik alleen maar denken het zal wel weer niet goed zijn, net zoals vorige keer....

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ja hoor, kan heel normaal zijn. De ene heeft er meer last van dan de ander. Er zijn mensen die hebben nergens last van en mensen die overal last van hebben.

Prijs jezelf gelukkig zou ik zeggen :-D
    Ik heb tot de 8ste/9de week nergens last van gehad, daarna last van misselijkheid maar dat was ook te verwaarlozen. De echte kwaaltjes en dingen die ik niet meer kan komen nu pas.

Geniet van je zwangerschap! :-D

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi Suzanne,
    veel sterkte met je onzekerheid! Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan!

groetjs Sanneke

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja is heel normaal. De een heeft gewoon meer last dan de ander. Niet iedereen is gelijk daarin. Ik had zelf ook nauwelijks kwaaltjes, en daar ben ik nu wel blij om.

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Hmm, op zich weet ik in mijn achterhoofd ook wel dat het wel kan zonder kwaaltjes maar omdat ik de vorige keer ook weinig kwaaltjes had en het toen mis ging, zit ik gewoon in de onzekerheid. Vreselijk. Ben blij als het vrijdag is en ik weer een echo krijg.

6. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Ik had ook nergens last van, het hoeft echt niets te betekenen. Maar ik snap je bezorgdheid wel hoor! Hoop dat alles vrijdag nog goed zit, en je wat meer kan gaan genieten!

Liefs esther

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Nou meid ik heb ook zowat nergens last van,,
    alleen me borsten merk ik het aan,,
    en geen ongi natuurlijk :)..
    verder af en toe last van me darmen ,, maar dat is nu ook al weg aan het trekken,,

ben je ook niet moe ?
    dat ben ik wel heeel erg,,

8. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Nou mijn darmen zijn altijd wel een probleem dus daar merk ik niet zoveel verschil in. Moe was ik voor de zwangerschap ook wel maar in het begin van de zwangerschap extreem moe ja. Nu weer minder, daarom denk ik dan meteen dan zal het wel weer niet goed zijn... Ik ben een beetje een doemdenker geloof ik.

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Moet je niet doen meid,,
    is niet goed voor jou en de baby,,:)
    komt allemaal wel goed,,
    positief blijven ;)

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ben ook een piekeraar, had in het begin nergens last van, niets eens mijn boobs. Nu ben ik helaas helaas erg misselijk de hele dag!

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Dat is wel heel vervelend,, heb ik nog geen last van gehad,,
    misschien dat he tnog komt.. me borsten zijn nu al 1 cup maat groter moet van de week echt ff een andere bh kopen,,
    ik pieker ook maar ja,, moet je niet doen..
    er kan van alles mis gaan ,, maar ja dat is niet voor niks,, als het mis gaat was het kindje niet gezond,, of levensvatbaar,
    maarja,.,je moet maar zo denken niet stressen of piekeren is niet goed voor je ;)..wordt je onzeker van :)..
    ga genieten :)..
    ga ik ook doen ,, heb ik besloten vandaag haha,..
    ineens een helder moment.. :D.

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb ook bijna nergens last van.
    het is omdat soms me borsten erg gespannen zijn en dan zeer doen en dat ik erg moe kan zijn en om niks erg emo kan worden.
    verders voel ik me kip lekker , ben allang blij dat ik niet misselijk ben en de halve dag aan het over geven ben , ik heb het dan zo te doen met die meiden die dat wel hebben.

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Probeer je niet te veel zorgen te maken (makkelijk gezegd...), het hebben van kwaaltjes zegt niks over de zwangerschap!
    Ik heb al 36 weken nergens last van en bij mij verloopt tot nu toe alles prima met de baby.
    Groetjes, Anakin.

14. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ik heb ook nergens last van alleen slaap ik heel erg ligt en ben daarom ook erg moe. Ben blij dat ik niet misselijk ben! Heb wel eens last van erg veel lucht in mijn darmen. Hoop de hele zwangerschap nergens last van te hebben! :p

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hier nog iemand die er zonder kwaaltjes tot nu toe nog steeds door de zwangerschap fietst ;)

16. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Fijn om te horen dat het zo dus ook kan. Nu de echo vrijdag nog afwachten...

Deel Deze Pagina