Hoi hoi en bedankt alvast voor het lezen Ik ben nu 5 weken en een paar dagen zwanger zei de gyn in het zkh. Dat klopt ook want de innesteling was op 3 februari. Maar als ik nu aangeef dat ik 16 januari ongesteld was kom ik uit op 7 weken en een paar dagen. Hoe zit dat nu Het kindje was op de echo ook nog maar zo klein maar had wel al een hartslag!
kan zijn dat je eisprong iets later is want ik ben dacht ook dat ik langer zwanger ben maar ben een week korter zwanger
Rekent hij niet vanaf de eisprong!?want je mag de 2 weken ervoor ook meetellen dat je niet zwanger bent! Ik had mijn eisprong 4febr, maar mijn eisprong was op dag 21 ipv 14. Ik zou nu dus 8 weken zijn, maar reken dat ik 7weken ben door late eisprong...zou beetje gek zijn als ik ook ineens 5 zijn he..zou ook niet overeenkomen met clearblue. Misschien heb je er iets aan!
Mijn laatste menstruatie was op 3 feb en ben 5 weken ver. Als je het echt uitrekent vanaf de innesteling ben ik nog maar 3 weken ver. Maar je krijgt er 2 weken gratis bij. Ze tellen altijd van de eerste dag van je laatste menstruatie
3 feb innesteling betekent vanaf toen al 5 wk. maar de 2 wk komen erbij dus ik zeg ook dat je al 7 wk bent
Ja dank je wel,dat klopt precies met zoals ik dacht! En ik heb dus ook een clearbleu gedaan. Denk dat ik gewoon een beetje vreemde dokter had die de 2 weken er niet bijgeteld heeft Dank jullie wel krulletje en pimpeltje en raymoont,dat stelt me weer gerust!
Mijn laatste menstruatie was 14 jan en ben 8 weken en een paar dagen.... Als je die twee weken erbij telt bij jou kom je wel op 7 weken toch