Gisteren heb ik weer naar de verloskundige gebeld ivm te weinig beweging.(Was zaterdag al geweest en hebben ze het hartje geluisterd) maar omdat ik al vanaf donderdag niets voelde moest ik naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje, dus een halfuur aan de CTG gelegen en deze was niet helemaal goed gelukt dus moest een nieuwe. Alles zag er goed uit en op de echo ook, meneer is een hele drukke baby en beweegt heel veel (zo zien ze de baby's zelden zeiden ze) Alleen voel ik het amper (tot ongeloof van de mensen in het ziekenhuis) aangezien ik zo dun ben zou ik het moeten voelen. Een andere gyn zei dat het misschien zou kunnen omdat de placenta dikker is geworden(zit aan de voorkant). Vandaag moest ik voor een na controle terug voor weer een hartfilmpje en deze was weer niet 100 procent goed. Hij geeft teveel pieken en dalen dan zou moeten (dacht ik) en dit zou geen kwaad kunnen maar nu moet ik dus morgen weer terug voor een hartfilmpje en donderdag een groeiecho. Ik maak me nog best zorgen, ze blijven zeggen dat er niets is maar waarom moet ik dan weer terug? Of is dit de standaard procedure?
heb het zelfde gehad voelde heeeeel weinig maar probeer eens als je zit of ligt je hand erop te leggen dan voel je het ws wel bewegen of als je naar je buik kijkt zie je meneertje druk bewegen kan zijn dat je placenta ervoor ligt (was bij mij ook) en was ook dun en amper een buik. komt niet vaak voor, Een angelsound voor je eigen gemoedrust (had ik wel) daarmee kon ik zelf elke dag effe hartje horen
He meid, ik moet zometeen ook nog weer keertje aan de ctg. Voelde gister ook weer weinig leven. Gister zag alles er goed uit, maar volgens mij is het standaard dat je dan weer terug moet komen. Ons kindje schijnt ook ontzettend druk te zijn, ik voel dit ook niet. Lastig he als je weinig voelt, vind het zelf ook altijd eng. Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. Ik ben ook al vaker voor ctg geweest ivm weinig leven voelen.