Wij moeten woensdagmiddag naar de verloskundige voor de 20 weken echo. Ik hoorde van mensen dat je de echo's ook op een schijfje kan laten zetten bij de verloskundige. Kan dat ook met de 20 weken echo en zo ja zijn er ook mensen die dat gedaan hebben. En krijg je dan naast het schijfje ook nog een foto mee. Ik vraag het hier maar even want het verloskundige kantoor is hier maar tot 12 uur open.
ja, bij ons wel ( in 2009 zelfs al ) je moet zelf een leeg dvd schijfje meenemen ( vraag wel of het + of - R(W) moet zijn ik mocht het schijfje meenemen en daarop staat heel de 20 weken echo en kreeg ook een stuk of 5 echofoto's mee
Hier kon het niet.. Kreeg wel wat foto's maar opname van de echo's kreeg ik alleen bij mijn pretecho's.
Heb net even gekeken op de website hier, maar bij ons krijg je bij de 20-wekenecho foto's mee op een usb-stickje. Wel jammer dat het geen filmpje is, (kon bij Thirza toen nog wel, toen nog op videoband), maar dit is ook leuk Maar het zal dus per plek verschillen... toch even handig om morgen na te bellen dan dus
Bedankt voor de informatie ga morgen inderdaad even bellen. Zag nu net wel op hun site staan dat ze echo's voor je op een schijfje zetten en dat het 10 euro kost. Maar er staat niet bij of je zelf 1 mee moet nemen of dat zij het doen. En of het ook geld voor de 20 weken echo.
hier zetten ze de echo op een usb stick.en krijg je geen foto;s meer los mee alleen wat op de stick staat.voor heen wel een dvd en losse foto's