Wie kan hier iets van maken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Joycie78, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

#1 Joycie78, 26 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2012
    Wie kan iets met dit FF kaartje?

Erbij meldend dat mijn cyclus normaal regelmatig 28-30 dagen is.
    Negatieve testen, vrijdag afspraak Huisarts.. vraag maar om een echo ivm voorgeschiedenis.

Knuffels Joyce :D

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Sorry, ik krijg als ik op je link klik steeds mijn eigen kaartje...:(

3. Joycie78

Ja ben een beetje aan t prutsen geloof ik :D Sorry!

Hij staat nu goed in mn handtekening aangezien je je post maar eens in de 60 minuten mag wijzigen.
    Dus zal dat straks doen.. maar onderschrift staat ie goed in!

Alvast bedankt!

Knuffel Joyce

4. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Hoi joyce,
    Ik weet niet wat de voorgeschiedenis is, maar gekeken naar dit kaartje denk ik dat jJe dit keer gewoon een langere cyclus hebt. Ik heb dit ook gehad, van 32 naar 74 :( Je hebt deze ronde ook je eisprong nog niet gehad, dus het kan nog!

5. Joycie78

Hai Eefie2

Bedankt dat je naar mn kaartje kijkt!

14 Jaar geleden toen hadden mijn man en ik ook een kinderwens, na een maand of 2 proberen bleef mijn menstruatie uit voor weken, dus echo, die wees uit dat ik geen eisprong van mezelf zou hebben.
    Was toentertijd een schok en meer dingen veranderden dus weer aan de pil gegaan tot 2,5 jaar terug.. pil gestopt , 6 maanden ontpilt , 2 maanden poging gedaan tot moeder ziek werd. Toch maar weer aan de pil gegaan tot vorig jaar , 2 maanden ontpilt sindsdien regelmatige 4-4.5 week cyclus. 1 maand geprobeerd toen werd in december mijn mans vader ernstig ziek.. pogingen gestaakt en condooms gaan gebruiken omdat ik niet meer aan de pil wil.
    Nu zijn we het dus weer aan het proberen maar blijft menstruatie deze maand dus weer weg. Vrijdag afspraak huisarts en ik denk dat ik maar weer een echo aanvraag net zoals 14 jaar terug. Dan weet ik in ieder geval of er wel een eisprong aanwezig is.
    Pas bij huisarts geweest omdat ik moest stoppen met medicijnen bij kinderwens en toen zei ze dat omdat ik een regelmatige cyclus heb wel een eisprong moet hebben.. maar ik twijfel daar toch aan.

Dat is voorgeschiedenis in t kort :)

Knuffels Joyce

6. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Ik denk ook dat eitje nog moet komen, Joyce! En het kan ook soms gebeuren dat er geen eisprong is in een cyclus en dan word je op een gegeven moment 'ongesteld'.

Succes bij de HA en hopelijk snel een mooi eitje voor jou!

7. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal zeg, met horten en stoten zeg maar...
    Hebben ze pco geconstateerd met de echo?
    Ow en helaas wil een redelijk constante echo nog niet zeggen dat je ook echt een eisprong hebt, bij mij tenminste niet.
    Is dit de eerste ronde dat je temperatuurt?

8. Joycie78

Ik weet niet of het onder pco valt om eerlijk te zijn.
    Ze zeiden 14 jaar terug dat ik al mn eitjes nog had (die je hebt vanaf geboorte zeg maar) en dus nooit een eisprong heb gehad maar toch een regelmatige cyclus. Mijn tante heeft het ook en is met een eisprong opwekker toch moeder van 2 kinderen geworden.
    Misschien toch aanleg? Ik weet er weinig van daarom hoop ik dat mn dokter me toch verder stuurt. We zijn ook 34 en 38 jaar en dus kan/willen we niet nog te lang wachten indien mogelijk.

Ja het is de eerste ronde dat ik netjes mn wekker zet om te tempen en het goed bijhoud .. voorheen ook wel eens gedaan maar was ook niets duidelijk aan te zien.. constante temperatuur en niet genoteerd.
    Dus ergens ben ik er vrij zeker van geen eisprong te hebben en hoop dat HA me dan ook verder helpt en dat ik niet eerst nog 3 maanden moet tempen e/d.

Knuf Joyce

9. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Ja dat had ik dus bij mijn eerste ook, ik bleef maar tempen, maar ook geen ei. Dan ben je het op een gegeven moment wel beu....
    Ik denk dat je gelijk doorstuurt hoor en een gyn zal gezien jullie leeftijd en geschiedenis vast ook niet te lang aanmodderen. Een voorraadje clomid zel wel wonderen doen! Succes

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hoi, Volgens mij heb je gewoon een cyclus overgeslagen. Als je normaalgezien wel een regelmatige cyclus hebt, kan het zijn dat door andere factoren (stress, poging tot zwanger raken) je eens een cyclus overslaat (dus zonder eisprong). Ik heb dat ook gehad toen ik net begon en was heel frustrerend.

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Geen ei te zien... geloof inderdaad dat je geschiedenis zich herhaald.
    Heb je overigens al kinderen? (omdat je het hebt over 14 jaar geleden)

12. Joycie78

@ Sandana , Nee geen kinderen , 14 jaar terug liep ook alles anders dus hebben we het stop gezet na de echo.
    Maar die wens blijft hangen he ;)

@ Podiki25 Daar hoop ik ook op , een cyclus overslaan. Maar dan haal ik 14 jaar geleden erbij , toen hoopte ik er ook op en echo wees uit nooit geen eisprong gehad.

@ Eefie2 Ja eerdere temp pogingen lieten ook geen ei zien al had ik toen niet zo strikt getempt als nu maar geen verandering.

Bedankt dat jullie mn kaartje willen checken :) Ik zag er niets op en jullie dus ook niet.
    Hoop dat huisarts me verder helpt morgen. Laat het nog wel even weten.

Knuffels Joyce

13. lova

lova Niet meer actief

Goed dat je je temperatuur bijhoud, je kaartje vertoont idd nog geen eisprong.. hoop dat je huisarts je verder kan helpen ;)

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Succes gewenst

15. Joycie78

Goedenmiddag dames,

Bij ha geweest en die denkt ook herhaling van geschiedenis. Ongi breekt nu pas langzaam door (denk ik) en dat is 2.5 weken te laat.
    Lichaam geeft gewoon aan dat t hulp nodig heeft :p
    Meteen doorgestuurd Gyn/fertility arts om met spoed verder te werken! Geweldige arts... ben content met luisteren en actie ondernemen.
    Blijven tempen en maandag gyn bellen voor afspraak.
    Bedankt voor t meekijken en steun wensen!

Knuf Joyce

Deel Deze Pagina