Invloed omgevingstemperatuur en alcohol

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by littleme1980, Jul 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. littleme1980

littleme1980 Actief lid

Oct 29, 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Weet iemand hoeveel invloed de omgevingstemperatuur heeft op het tempen 's- ochtends? Hoeveel kan dat schelen, een paar tienden?

Twijfel namelijk of ik een eisprong heb gehad. Temp is wel gestegen maar door de warmte buiten is de temperatuur in de slaapkamer ook hoger.

En een glas wijn aan het begin van de avond 18:00/18:30 heeft dat ook invloed de volgende dag?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes littleme

2. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    DE temperatuur in de kamer kan wel invloed hebben op je temp, maar bij mezelf is dat nooit meer dan 0.2. Eén glas wijn vroeg in de avond heft er zeker geen invloed op. Zijn het nou meerdere glazen dan wel.

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb altijd wel de rocky mountains, maar nu met dit weer zijn het wel hele hoge bergen :D
    En een wijntje zie ik alleen terug als ik de laatste rond negen uur of later genomen heb en het er minimaal twee waren.

4. littleme1980

littleme1980 Actief lid

Oct 29, 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Denk dat ik dan wel eisprong heb gehad, scheelt namelijk 5 tienden. Zou heel mooi zijn want ik heb/ had pcos en dus geen eisprong voordat ik zwanger werd van mn zoontje(nu 11 maanden oud)

Groetjes Littleme

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh wat goed! En hoopvol :D

Share This Page