Hai Wij zijn helemaal weg van de naam Mats. Alleen is de achternaam schelles. Vinden jullie dit teveel ssen? Twijfel!!!
Lastig, heb het een paar keer hardop uitgesproken en vind het wel een beetje een tongbreker, maar het is wel een hele leuke naam! Ik zou voor nu nog even verder kijken of je nog iets anders vind, maar als dit de naam is zou ik het er denk ik niet om laten.
Leuke naam! Het kan denk ik wel, maar ik zou het persoonlijk niet doen. Zo heb ik ook een naam laten schieten (andere letter maar zelfde idee) Ik dacht toen: stel nou dat het arme kind stottert..
Ik vind het ook niet lekker lopen. Maar ik vind de naam ook mwoah dus misschien ben ik daarin ook wat bevooroordeeld.
Wij hebben een achternaam die begint en voornamelijk bestaat uit een A. Daarom bewust geen naam gekozen met een A. Ik vind het een twijfelgevalletje.. Ik zou het zelf denk ik niet doen, maar als jullie dit echt dé naam vinden zou ik het ook niet raar vinden als jullie het wel doen.
Wij hebben hier hetzelfde probleem. Onze favorieten naam Isabel en achternaam L.oo Met pijn in mijn hart de naam laten varen. Het bekt gewoon niet lekker en als je je bedenkt, hoe vaak iemand zich bv voor moet stellen in het leven...Of ik bel als moeder van Isabel L.oo .... Dat ze aan de andere kant van de lijn denken, huh, wat zegt ze? Vind het in jullie geval een beetje hetzelfde idee met Mats... Balen he?!
Leuke naam! Ik stoor me dus helemaal niet aan zulke dingen.. ik bedoel wanneer spreek je nou en de voornaam en de achternaam achter elkaar uit? Niet vaak genoeg om DE naam er voor te laten als het aan mij ligt. en anders misschien een naam er tussen doen?
Ik vind het een hele leuke naam! Met achternaam idd niet de meest perfecte combi maar ook niet een no go.
Thanks voor alle reacties. Als we geen leukere vinden gaan we er gewoon voor. Vind jongensnamen zo moeilijk !!! En helemaal met die s beperking !
Elke dag hier... mijn oudste zit in een klas met drie jongens die dezelfde voornaam hebben (verder zit er op heel de school geen enkele andere Ferre) en de kinderen in de klas noemen hen alledrie met hun achternaam bij. Wij hebben ongeveer dezelfde achternaam als de ts, en hoewel ik bijvoorbeeld wannes heel mooi vind, valt het bijna niet uit te spreken in combinatie met de achternaam. Wij hadden nooit gedacht dat de achternaam dagelijks goed zou worden maar ik ben heel blij dat we al bij de oudste beslisten om geen naam te kiezen eindigend op s. Dus ts, ik zou het zeker niet doen en een andere naam kiezen.
Ik snap wat je bedoelt, maar mijn man en ik hebben het net even hardop uitgesproken en vonden het niet storend. Als het dé naam voor jullie is, dan zou ik het doen!