wie kan iets zeggen over gezichtje op deze echo_20 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kleineM, 23 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Hoi vandaag de 20 weken echo gehad en alles is goed :):) Zo verschrikkelijk opgelucht!!

We hadden alleen niet zo'n aardige echoscopiste , niet veel uitleg en geen mooie foto's. Ik heb eigenlijk alleen deze meegekregen van het gezichtje (en nog 1 maar we hebben geen idee wat er op staat). Nu vind ik ineens dat haar gezichtje er zo raar uit ziet. Ik zie bij mij op de bevallingslijst de ene na de andere mooie koppies voorbij komen. Allemaal ook en profil, onze meid lag continu op haar rechterzij waardoor sommige dingen moeilijk te meten waren. Misschien is het beeld daardoor wat vertekend (hoop ik). Lipjes en neusje zagen er goed uit en de echoscopiste heeft ook geen opmerking gemaakt over het gezichtje, dus op zich moet het goed zijn. Wat vinden jullie?

2. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik vind t n prachtig koppie hoor, zie er niks verkeerds aan!

3. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Niks mis mee hoor juist heel duidelijk :)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie ook niks verkeerd. Ze trekt haar onderlip naar binnen, dat geeft een vertekend beeld ;)

Wat denk je zelf dat er mis is met het gezichtje dan??

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ps. Het is ook geen direct zij aanzicht. Als je goed kijkt zie je dat iets van de "camera" weg kijkt.
    Je ziet haar oortje ook mooi zitten.

6. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ja misschien is dat het, het lijkt alsof er ineens zon gat, een terugval is onder haar bovenlip... En daardoor lijkt het wangetje weer zo groot/ dik, of zo..?
    Misschien trekt ze idd net haar lip in, of gaapt ze. Maar verder ziet het er dus normaal uit volgens jullie :) (waar een zwangere zich niet allemaal druk om kan maken :$)

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Niks mis mee :). Lijkt alsof ze zich even uitstrekt en vruchtwater drinkt. Wel naar dat je geen fijne echoscopiste had :(

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Misschien over een aantal weken een pretecho laten maken? Bij een andere echoscopiste dan... Het is zo mooi om een echo te hebben waar iemand uitgebreid de tijd voor neemt.

En ik denk dat jullie dochtertje een prachtig koppie heeft!

9. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Dank jullie wel lieve meiden! Ik ben weer helemaal gerustgesteld. We gaan idd nog een keertje een 3d echo laten maken, dat hadden we al besloten. We gaan gewoon een hele goede én hele lieve echoscopiste zoeken die ons iets meer wil vertellen en de tijd heeft :)

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik ben bang dat die van ons een centenbakkie heeft 😳
    Zal vragen of ze er volgende week eens goed naar wilt kijken.

Dus heel herkenbaar hoor 😉

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    zoals ik het zie draait ze net haar hoofdje weg op moment dat de foto gemaakt wordt dus dit ziet er gewoon prima uit mooi kindje, zoals ik kan zien mooi gesloten lipjes dus geen zorgen maken hoor ;)

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Mijn oudste leek op pacman 😂

13. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    WoW! Haha ja echo's vertekenen enorm, das wel duidelijk!!

14. Sophiaatje

Heb met me jongste meisje gehad dat ik haar met een van de echo's echt een rare snuit vond hebben.. Maakte me echt zorgen 🙈 Maar indd echo's vertekenen ook veel haha en t is een mooie meid zonder rare snuit :D

15. Sophiaatje

Hihihihi :D

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Fotos vertekenen heel erg door vruchtwater en hoe de baby ligt, ook in de baarmoeder lig alles samen geperst, mijn zoon leek echt of hij een enorme overbeet zou krijgen was er dus echt bang voor.. maar toen was hij er uiteindelijk gewoon perfect smoeltje, in beginnklein beetje maar heel gezichtje was natuurlijk ook samen geperst en trekt allemaal bij naar paar dagen :)

17. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Oh wat een leuk topic!!!! Ik lig helemaal dubbel. Jammer dat je echoscopiste zo'n zuurpruim was zeg. Maar uhhh.. :D prima kindje hoor. Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat je je eigen kindje ziet. Je verwacht een soort van liefde op het eerste gezicht. Maar denk dat dat gewoon niet altijd zo is.

Wij mochten 2 weken geleden onze druif 2d en 3d zien tijdens de 20 weken echo. Ik was echt even in shock. Het mondje was zo ontzettend groot, en wat keek de babe boos! Gewoon evil. Maar ja. . Besef jr eens hoe klein zo'n koppie nu nog is. Dat ontwikkelt zich rustig verder en het worden vast prachtige babytjes.

18. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hahaha:D:D

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

hahahah grappig wij hebben ook een pacman nu je het zegt :D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

20. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Wat grappig, ongeveer een half jaar geleden heb ik een soortgelijke topic geopend nav mijn echo, omdat ik bang was dat onze zoon een rare kin had:D
    Maar daar was niks meer van te zien toen hij werd geboren.

Deel Deze Pagina