Termijn verandert telkens zucht.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Wiskagirl, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    :pHoi lieve dames
    Ik heb ondertussen al 3 echo's gehad en was lekker verwarrend
    Ik had mijn eerste echo met 4 weken en 5 dagen vanwege helse buikpijn en werd 2 dagen vooruit gezet.
    2 vruchtzakjes gezien. Toen mocht ik weer komen met 6 weken en 5 dagen en toen werd ik 3 dagen terug gezet.
    Wel 1 kindje met kloppend hartje
    Ik denk hou gewoon mijn termijn aan dus zal wel.
    Ik mocht weer komen met 8 weken en 6 dagen en toen werd ik 6 dagen terug gezet dus 8 weken.
    Wel weer kloppend hartje en bewegend kindje.
    Ik snap het niet meer ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en eisprong exact met 14 dagen en 7 dpo al positieve test.
    Hoe kan het dan dat ze zo met die termijn zitten te klooien.
    Moet zeggen dat de laatste echo bar slecht was het scherm had een rare kleur en kwaliteit was ver te zoeken
    Zou ik dan alsnog terug gezet kunnen worden of?.
    Naar mijn normale termijn bedoel ik
    Ik moet volgende week weer dan ben ik als ik de gewone berekening aanhoudt 10 weken en 5 dagen.

Vindt het spannend.

Ervaringen of advies gezocht

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Tot je termijnecho zal de termijn blijven wisselen, ik zou me er ook niet zo aan vast houden. Met deze termijn is het vruchtje nog zo klein, een mm meer of minder kan al dagen schelen. Daarom stellen ze de definitieve termijn pas vast rond de 10 wk.
    En als het ukje maar blijft groeien en niet ineens stil staat zegt het volgens mij niet zoveel of je een paar dagen terug of naar voren wordt gezet.

3. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ik snap het moet zeggen dat ze nog nooit zo erg met het termijn hebben zitten klooien als nu. Bij mijn andere 2 zwangerschappen ook veel echo's gehad en daar klopte het termijn eigenlijk wel! Niet vooruit of achteruit.
    Maar nu ik weet niet zo ga ik ineens vanaf 26 mei uitgerekende datum naar 31 mei of zelfs 1 juni. Dan zou ik een late innesteling gehad moeten hebben maar dat kan ook niet ik had 7dpo postieve test pff

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Het zegt gewoon niet alles..
    Ik ben middels IVF zwanger geraakt. Toch ontstond ook daar complete verwarring over de termijn, terwijl bij iedereen de datum van de punctie bekend was. Ik ben geloof ik wel drie keer van datum geswitcht. Zolang alles maar goed is...

5. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Beste wiskagirl, tot nog toe heb je echoos gehad om een intacte zwangerschap te zien. De datering is het meest precies vanaf 10 weken tot 12 weken 6 dagen. Protocollen veranderen best wel vaak. Dus ongeacht hoe je cyclus is, de termijnecho ( zo heet ie dan, en zo is de aanvraag ook), dat zal de AT datum zijn en blijven.

6. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Oke. Ik geloof dat ik volgende week dinsdag mijn termijn echo heb want dan moet ik ook bloed laten prikken.
    Ik was eerder bang omdat ik steeds verder achteruit ging dat het toch nog misgaat ofzo.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Was hier ook, maar de datum hebben ze pas aangepast met de termijnecho met 12 weken.

Deel Deze Pagina