Hallo allemaal. Ik heb nu een week getest. De eerste test was ik net niet meer ongesteld. Tot vandaag getest. Ik snap er zelf helemaal niets meer van. Wat zeggen jullie? Volgende ronde pas weer testen of nu nog doorgaan ? Ik vind het zo apart dat hij het duidelijkste is als ik net van me ongesteldheid af ben. Liefs
De meeste vrouwen hebben altijd lh in hun urine/lijf. Als je bent begonnen na je laatste dag ongesteld zijn kan het kloppen dat je nu nog niks merkt. Hoelang zijn je cyclussen gemiddeld?
Ik heb een korte cyclus (25, 24 dagen) De gyn maakte een echo een dag na mijn menstruatie en voospelde dat ik met 1 of 2 dagen mijn eisprong zou hebben. (2 eitjes van 15 mm)Het klopte exact. Ik heb dus hetzelfde "probleem".
Beste Allen, Ik ben nieuw hier. Heb zo rare cyclussen. de eerste 72 d, 32 d, 52 d, 32 d, en dan nu weer wachten tot ik wel of niet ongesteld wordt. elke keer denk ik ja nu is het raak, maar wordt dan weer teleurgesteld. Ben nu begonnen met ovulatie testen van clearblue volgens de test was mijn hcg 20 dagen geleden op top en nu 5 dagen geleden weer door middel van een smile, de vorige was ook met een smile. zwangerschapstest was negatief. heb ook idee dat die van 5 dagen geleden juist was en toen pas mijn ovulatie. iemand ervaring mee? groetjes,
Oog serieus?? Pfieuw ben dan niet de enige. Maar vraag me nu alleen af of ik dan 7 dagen echt bloed van ongesteldheid of dat die endometriose er bij komt spelen. Doe jij ook ovulatie testen?
Ik ben tussen door ni ongesteld geweest. Das het gekke. Dus positieve ovulatietest met smile. 14 dagen later weer. Geenpositieve zwangerschap test. Dus maar afwachten. Hoe is het bij jou dan?