Héle mooie jasjes, gaan weg omdat we al nieuwe gekocht hebben die ze dit jaar en volgend jaar nog aan kan plus een heel nieuw skipak. Kyana heeft deze jasjes vorig jaar aangehad en dit jaar. Zien er als nieuw uit. prijzen excl. verzendkosten! jasje villa happ 15 euro Bekijk bijlage 38039
het jasje van lck heeft nieuw iets van ruim 60 euro gekost. Het is heerlijk warm, 2 lsuitingen. Kun je echt tot hoog in de nek sluiten, echt ideaal! de muts kan er ook vanaf. In de mouwen is het ook dubbel wat nu ideaal is met wantjes. Aan zulke dingen merk je echt dat het een duurder jasje is 20 euro Bekijk bijlage 38043
heel leuk babyjasje van de prenatal. Devin heeft deze krap 1 maand aangehad, hij had nog meer leuke jasjes namelijk! Ik heb er ook nog het bijpassend mutsje bij. De set kost nu nog nieuw in totaal 18.50, in de webshop bij de prenatal. Ik wil er nog graag 10 euro voor hebben. {ik kan eventueel proberen of het jasje in een grote envelop past} Bekijk bijlage 38046
Heel ruig jongensjasje mt 56 met houtje touwtje zzoo ontzettend leuk! 7.50 {zou kunne proberen of het jasje in een grote envelop past!} Bekijk bijlage 38048
en hier een link met de jongens kleertjes er staan ook nog wat unisex dingen tussen! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! IK VERKOOP HET LIEFST ZOVEEL MOGELIJK IN 1 KEER.