Wie kan ik blij maken met een 'last minute'?

Discussie in 'Diversen en verzamel verkoop' gestart door Eerised90, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WIL JIJ GRAAG OP WINTERSPORT MAAR NOG NIKS GEBOEKT??????
    Dan zou ik als ik jou was even dit bericht lezen.
    Wij hebben een appartement voor 3 personen in de aanbieding in Flachau. Ski Amadé Salzburgerland.
    Ferienwohnung Appartement Skiurlaub Flachau » Home » Willkommen am Rainerhof in Flachau in sterreich en dan ferienwohnung typ A
    Het is een appartement geschikt voor 3 personen, 30m2.
    Een 2 persoonsbed en een 1 persoonsbed/bank. Zithoek. Keukentje. Douche. Tv.

Er is een sauna/rustruimte in het gebouw, WIFI, kinderspeelkamer, beddengoed en handdoeken aanwezig, kinderstoel en kinderbedje op aanvraag, ontbijt mogelijk op aanvraag. 's avonds broodjes bestellen en 's ochtends de broodjes aan je deur.

Het appartement is helemaal voor jezelf, en je zit dus niet met ons opgescheept. ;)

PRIJS: 170 EURO per persoon!!!!!!!!!
    Dit appartement is normaal voor 1 week 870 EURO. Nu 510 EURO met 3 personen.
    Aankomst 23 februari 2013, vertrek 2 maart 2013

Het is in Flachau, Ski Amade Salzburgerland.
    Hier kun je meer vinden: snow space Flachau in Ski amadé, Österreich, Bergbahnen Flachau en www.skiamade.com

---------------------------
    Wegens omstandigheden wat afvallers in de groep dit appartement beschikbaar.
    We willen er of mensen blij mee maken voor dit leuke prijsje, en anders hebben we lekker de ruimte met 3 appartement ipv 2 haha.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar te koop aangeboden.

3. Niemand ;) ?

4. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Hé volgens mij ken ik je van het wintersport forum.... Hopelijk kan je nog iemand blij maken met het appartement!

5. Hey dat kan kloppen ja! Daar ben ik idd lid van! :)

Deel Deze Pagina