Vaak lees ik hier op het forum verhalen van gezinnen en/of alleenstaande mama's die het minder goed hebben dan wij. Dus wie kan ik blij maken met een tas met meisjeskleren in de maten 56 t/m 80/86? Er zit in ieder geval een grote stapel maat 62 en 68 bij en ook een leuk zomerjasje, spijkerbroekjes, jurkjes enz van merken als Lief!, Mexx, Esprit maar ook H&M en Hema. Heb je interesse en kun je de kleertjes goed gebruiken stuur me dan een PB, ik woon in de omgeving van Rotterdam.
Ik heb drie boxkleden voor de liefhebber! Uiteraard gratis, maar evt. verzendkosten zelf betalen. PB mij bij interesse.
Dag dames, k heb eigenlijk wel interesse, maar niet voor mijzelf. Ik ben bewindvoerder van diverse tienermoeders en tienermoeders in spe en hebben echt bijna niets! Als je het graag voor een goed doel wilt schenken houdt ik mijn bedrijf als aanbevolen... Groeten, PCOmama..
ik kreeg van een mede juni 2012 mama tehoren over dit topic. met beetje schaamte wil ik ik stiekem toch wel aangeven dat ik het zo onwijs hard kan gebruiken Ik zal ff pm sturen!
hoef je je toch niet voor te schamen je mag juist trots zijn op jezelf dat je je best doet om t goed hebben met je uk
ja dat weet ik ook wel maar toch, tja geld zaken ben ik niet zo open over. al helemaal niet als ik dan lees wat voor leuke dingen iedereen koopt voor de baby en ik nog steeds met alleen kleding van mn zoontje zit. we hadden een financiele meevaller in januari, maar door foutje van de belasting(eikels!) hebben we daarvoor flinke schuld zitten opbouwen omdat we maar geen geld van ze kregen. tja dan is dat extra zakcentje dus niet extra meer
Oh ik vind jullie reacties zo leuk (ook al is de reden dat voor sommige meiden niet) Ik krijg al veel berichtjes, dat is heel fijn maar ook heel moeilijk want ik wil niemand teleur stellen! Dus ik probeer het een beetje eerlijk te verdelen, dat begrijpen jullie wel toch? Gelukkig voor jullie ben een 'beetje' shop-a-holic (vind mijn man ook erg fijn) en heb ik ook nog een zoontje... Dus ik heb ook nog maat 50/56 unisex en maat 50/56 voor een jongen en maat 92 voor meisjes.
Wat goed dat jullie dit doen zeg ! ik zelf ben ook alleenstaand moeder. heb zoontje van inmiddels 3 en verwacht mijn 2e binnenkort. zoontje is van mijn ex die in zwschap wegging en deze is bewust alleen middels donor (dus als BAM) Ik zit in schuldsanering maar red het gelukkig wel. natuurlijk wel zuinig aan etc. maar het is te doen, maar idd ook doordat mensen in omgeving aan me denken door kleertjes door te geven en dingen die ik kan overnemen / lenen etc. dus vind het goed hoor dat mensen ook aan anderen denken. mijn kleertjes bewaar ik nu van mijn oudste voor mijn jongste, maar tussentijds zijn ze ook bij anderen geweest.
Ik heb ook nog lakentjes voor een wiegje of wandelwagen. Wie kan ik blij maken? Ben nu goed bezig, het lijkt hier thuis wel een uitdragerij!
ook ik vind het natuurlijk niet leuk om toe te geven, maar ook wij hebben het totaal niet breed en het wordt steeds maar erger en erger. Zie door de bomen het bos af en toe niet meer. Als jullie eventueel nog maat 92 voor jongen en vanaf 56 voor meisje over hebben hou ik me zeer aanbevolen. Ook de boxkleden klonk erg goed, omdat ik er nu maar 1 heb en hem dus bijna niet kan wassen. Ik moet zeggen dat ik diep respect heb voor jullie, dat jullie dit doen om mensen als ik te helpen.
ja super wat ze hier doen he! TS woont redelijk bij je in de buurt dus wie weet heeft ze nog wat leuks voor je!
Ik heb een hele tas met mooie, ongedragen en bijna niet gedragen kleertjes voor een jongentje. Alles wat mijn jongen vaak aan heeft gehad of vlekjes opzaten heb ik er tussen uit gehaald dus het zijn echt mooie spulletjes. Merk en geen merk, maatje 50 t/m 68. Ik wil er graag iemand blij mee maken die het echt hard nodig heeft. Stuur me dan even een PM. Ik woon in regio Utrecht. Maar voor iemand die het echt goed kan gebruiken, wil ik de verzendkosten wel voor mijn rekening nemen.
Ik zou ook graag reageren hier, hier ook een gezin waar we het moeilijk rond kunnen breien, mochten jullie kleertjes van maat broeken 86/92 (vooral zomer kleren zou top zijn alvast) en boven kleding 92/98 dan hou ik mij zeker aanbevolen. tevens heb ik zelf hier anderhalve tas kleding die ik aanbied, maat 68/74/80 en klein beetje 86 zit er in ook voor jongens, wel afhalen, afhalen omdat wij geen geld voor de verzendkostne op de rekening kunnen ontvangen,
Mag ik later, als ik daadwerkelijk zwanger ben, ook een keer roepen? Vanwege mijn medische aandoening, kan ik veel minder werken dan ik zou willen dus we hebben het niet erg breed. Het is niet zo dat we droog brood moeten eten, maar ruim hebben we het zeker niet
Hoi, Ik wil me ook even aansluiten. Ik heb op marktplaats nog een heel aantal advertenties staan. Voor iemand die het echt nodig heeft, wil ik het weggeven tegen alleen de eventuele verzendkosten. Dus kijk maar even naar de advertenties, het gaat vooral om advertenties van maat 74-80 voor een meisje. De kleertjes zijn allemaal nog erg netjes en kunnen zeker nog een ronde mee. Ook heb ik nog lakentjes en hoeslakentjes voor ledikantjes en eventueel dekentjes. Dus als je interesse hebt en je hebt het echt hard nodig pb me dan. De link naar mijn advertenties is: Marktplaats.nl - Advertenties van van der Walle uit Handel gr Suzanne