zijn er hier nog meiden die al lang bezig zijn en nog geen MMM hebben ingeschakeld? Wij zijn januari 2011 begonnen en nu nog steeds niks, nog nooit een positieve test gehad. We hebben besloten tot Januari 2013 te wachten met de MMM inschakelen mocht het nodig zijn, omdat we ook een pauze gehad hebben.
Hei meis, Nou bij de eerste hebben we 17 maanden zelf over gedaan en zwanger geworden. Nu weer 13e ronde en als ik nu ongesteld wordt ga ik wel een cyclus volgen bij gyn, maar of ik echt meer ga doen vanaf daar ligt er helemaal aan wat ze vinden. Met het label "onbegrepen verminderd vruchtbaar" kunnen ze eigenlijk toch niks voor je doen. Ik zie dit ook meer als een APK keuring van mijn lijf hahahahaha Succes he!!!!
Spannend! Ik heb hier voorlopig even geen behoefte aan weer een behandeling, heb net een revalidatie en een operatie achter de rug. Vandaar dat wij 2013 dat pas gaan doen.
nee dat geloof ik je, zou ik dan ook niet doen. Maar ik heb nu al een aantal jaren geen complete check meer gehad, vandaar dat ik het nu niet zo erg vind.
@Within.. Ik zou denk ik niet een half jaar wachten om je door te laten sturen hoor, gezien je kinderwens. anderzijds snap ik dat het een belasting is nu je al een operatie en revalidatie achter de rug hebt. Misschien kun je je door laten sturen en ''gewoon kijken'' wat er eventueel aan de hand is en dan beslissen of je nu doorpakt (afhankelijk van de eventuele behandeling) of toch pas volgend jaar. soms hoeft er namelijk niet heel veel te gebeuren om je een beetje opweg te helpen. Hopelijk is het snel raak voor jullie! Succes!
Dank je wel!! Misschien inderdaad een idee wat vlinder zegt. Gewoon bloedprikken eens een keertje en eventueel een uitstrijkje. Dat is sowieso nooit verkeerd om eens te laten checken en dan heb je dat in ieder geval al gehad...... Maar het is natuurlijk geheel je eigen keus hoe dan ook. Als jij je er prettig bij voelt om nog eventjes te wachten en je eigen eerst even op krachten te laten komen, dan is dat je goed recht natuurlijk. Ik hoop dat je voor die tijd al spontaan zwanger mag zijn en dat het allemaal niet meer nodig is!!!!
als jij je er goed bij voeld om nog even te wachten dan moet je dat doen.. het is jou lichaam en jij weet wat het beste is ..
Bij ons, na ruim twee jaar, 'spontaan' zwanger. Sinds jan '10 waren we bezig, eind dec ben ik uitgerekend. Wat ik wil zeggen, het kan dus prima dat je zwanger wordt zonder gebruik te maken van de MMM.
Bij de eerste zijn wij 1,5 jaar bezig geweest. Ik ben na een jaar wel naar de huisarts gegaan zij heeft me toen inwendig onderzocht en zag dat mijn baarmoeder gekanteld lag. Paar advies gekregen (kussen onder kont) en toen is het na een half jaar alsnog gelukt.