Verplaatst mooie aanbieding waar ik elk jaar dankbaar gebruik van maak wel even aan denken dat je drie gelijke bedragen hebt...
Goedkoopste product zal gratis zijn. Beetje lullig als je twee dure items koopt en 1 goedkope. Al berekenen sommige bedrijven ook een percentage korting op elk product ivm goedkoopste gratis!
Leuke actie alleen wel jammer dat er als eerste staat dat het geldig is op de complete speelgoedcollectie en dan bij het volgende punt opeens dingen gaan noemen die er niet bij horen. En zeggen dat het ook geld op andere acties en een paar punten erna zeggen dat het niet geld op andere acties
Hoeft niet, maar het is minder interessant om iets van 35 euro, iets van 32 euro en iets van 10 euro te bestellen, omdat je het artikel van 10 euro dan gratis krijgt en je dus eigenlijk maar 10 euro korting krijgt. Met 15% van de andere winkels heb je dan meer voordeel. Bij 35,32 en 33 euro is je voordeel een stuk groter dus. Ook al besteld, zag net ook al dat ik niet tot 0:00 uur op hoef te blijven. Is toch fijn wat extra korting zo!
dank je voor de tip Alleen een beetje jammer, zag net een hele leuke zandbak voor mijn zoontje, staat er bij dat er verzendkosten van 23.50 bij komen :/ nou ja zeg..
Naja ik ben ook bezig maar moet steeds het normale bedrag betalen! Ben nu al op het einde dat ik IDEAL moet gaan doen maar nog steeds niks eraf....
Ik heb een mail gestuurd aangezien ik ook telefonisch geen contact krijg. Ik wilde Lego bestellen en was dus netjes vannacht begonnen, toen alles er nog was maar kreeg de korting niet. Zojuist opnieuw een poging gedaan maar alles is al op. Dus ik wilde bellen om te vragen hoe het nou zit met die korting omdat niet het goedkoopste gratis krijg, lukt niet.... Dan maar via de mail. Hoop dat intertoys ofzo ook nog met zo'n actie komt!
Via de mail zijn ze dus wel snel! Hier een copie: [FONT="]Vanwege een storing in ons systeem wordt niet bij elk artikel de korting juist verrekend.[/FONT] [FONT="]Welke 3 artikelen probeer je te bestellen dan kan ik het voor je nakijken. [/FONT] [FONT="]Je kunt eventueel ook de bestelling alvast plaatsen en dan kunnen wij achteraf het aankoopbedrag terugstorten op je rekening als je dan het ordernummer doorgeeft.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wanneer artikelen uitverkocht zijn dan kunnen wij daar helaas niets meer aan veranderen.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.[/FONT]
Het speelgoed dat ik wilde is uitverkocht.... en daar komt de website pas mee nadat ik m'n winkelmandje gevuld heb en af wil rekenen, én nadat de website er 100x is uitgevallen i.v.m. drukte!! Hoe bedoel je frustrerend.. :x
Blij dat ik gisteravond om 23.00 heb besteld.. Af en toe ging het traag, maar geen problemen er mee gehad
nou hier 1 bestelling kunnen plaatsen wat ik gek vind.. als ik 6 artikelen in mn mandje doe krijg ik niet de 2 goedkoopste gratis dus dan maar in 2x bestellen