wie kan ik hiervoor bellen

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Goed gehandeld met gelukkig een goede afloop! Ik vind het top wat je hebt gedaan. Echt waar!!!

2. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemde gang van zaken zeg van de politie het afwachten..

Ik werk zelf bij een thuiszorg organisatie en heb zelf 1 x gehad dat ik een client naar het zh moest brengen. Geen gehoor ook niet aan de telefoon. Ik heb wel 112 gebeld en mijn verhaal uitgelegd omdat zij misschien toch met een familielid mee kon gaan. Toch kwam er een poltie bus ter plekke. Ook bellen en kloppen. Geen gehoor.
    Toen werd er een slotenmonteur erbij gehaald en werd het slot uit de deur gefreesd. Mochten het niet zomaar intrappen omdat zij geen nood hoorde. Als ze maar 1 kreuntje had gelaten dan wel.

Na 20 min was het slot eruit en kon ik haar identificeren :( heeft de hele nacht waarschijnlijk bij een open deur gelegen. Beroerte gehad en als ik niet was gekomen had ze er een week gelegen omdat ik de enige was die langskwam.

Dus top dat jij je zo heb ingezet voor hun! Ik heb er echt tranen van in mijn ogen. Buurtcontrole is zo Fijn. Zeker voor de oudere mensen. Jou buren boffen maar met jou!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo heb ik een oude buurman gehad van +- eind zeventig/begin tachtig gevonden die al zo'n 2-3 dagen op de grond lag in een gallerijflat... Hij had een te laag suikergehalte en was gevallen en kon niet meer overeind komen. Niemand heeft hem horen roepen - hij riep al heel erg lang om hulp. Ik ben halfdoof en liep met mijn mp3speler op voorbij en ik meende 'iets' in de verte te horen. Toen heb ik mijn mp3speler afgezet en geluisterd. Ik krijg er nog steeds kippenvel van wanneer ik er aan terug denk. Hij had zijn sanitaire behoeften gewoon laten lopen al die tijd; die geur was verschrikkelijk.

Ik vind dat tot op de dag van vandaag (ruim 4 jaar later) nog steeds ontzettend bijzonder, want er waren al minstens 30 mensen voorbij gekomen die hem niet gehoord hebben en het was eigenlijk niet mogelijk dat ik hem kon horen ivm mijn gehoorstoring, dus die ouwe heeft écht mazzel gehad. De brandweer moest komen om de deur los te beuken. Ze hebben hem in een brancard afgevoerd en later is hij overgebracht naar een verzorgingstehuis.

4. pipootje

pipootje Niet meer actief

wat fijn dat het goed is afgelopen,hoop dat ze snel beter wordt!!

wij hebben ook een buurman naast ons wonen van al 96 ofzo
    en hij woont nog thuis en opzich zelf, maar moet dr niet aan denken dat ik hem strx dood die liggen ofzo....
    gelukkig als je het niet vertrouwd ken k zo zn tuin in lopen en naar binnen kijken, maar nee het lijkt me niet leuk nee

Deel Deze Pagina