Onna Onna autoverzekering

Discussie in 'De lounge' gestart door Bo20, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi meiden!

Morgen kunnen wij onze auto ophalen en we zitten wat autoverzekeringen te vergelijken. Als we onze auto verzekering bij Onna Onna scheelt dat ontzettend veel, bijna de helft! Onna Onna presenteert zichzelf als de vrouwen autoverzekering en geeft zelfs handtasdekking! :D:p Ook heb je geen eigen risico en pechhulp in heel Nederland.

Heeft iemand ervaring met deze verzekering? Het klinkt namelijk bijna te mooi om waar te zijn.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Geen idee, ik heb wel heeeel veel vergelijkt via internet en ben via unitedconsumers (pas 14dgn) nu verzekert bij nationale nederlanden, all risk voor 35 euro per maand!

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ja ik!!
    Ik zit sinds juni 09 bij deze verzekering en heb totaal geen negatieve ervaringen met het bedrijf! Ze zijn altijd zeer vriendelijk en staan je graag te woord!
    Een keer heb ik eens een klein min-puntje gevonden en dat is dat normaal wordt bij mij de auto verzekering altijd de 15e afgeschreven, dit keer werd het de 1e afgeschreven, dus heb direct gebeld en gevraagd of het dan niet dubbel werd afgeschreven.

Nee hoor, maar ze hadden het systeem veranderd en alle auto verzekeringen werden nu per de 1e vd maand afgehouden. Ik heb wel aangegeven, dat ik liever daar een brief over had gehad, hier hebben ze een notitie van gemaakt en zouden dr werk van maken. En uiteraard kreeg excuus!!

Nee, niets te klagen over deze vrouwlijke verzekering!!

Ik zeg doen! En het scheeld idd in de portomonee!

4. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Afgelopen jaar ook bij Onna Onna de verzekering afgesloten vanwege de lage kosten. Een maand geleden heb ik schade gehad aan de auto en dit is verder zonder problemen verholpen.
    Onna Onna (onderdeel van ASR) heeft een lijstje van mogelijke herstelbedrijven gegeven en ik heb verder geen rekening meer gezien. Enkele weken later de bevestiging gehad dat het afgerond was.

Ik ben dus dik tevreden.

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Super dames! Bedankt! Dan ga ik dat zeker doen.. :) Ook voor mijn eigen autootje klinkt het wel érg aantrekkelijk! We hebben nog een klein autootje erbij (Kia Picanto) en daar betaal ik nu 48 euro p/m voor All Risk bij Ohra. Bevalt goed, maar bij Onna Onna is het natuurlijk nog een stuk goedkoper. Hoe en wanneer mag je overstappen, weet iemand dat?

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Oh wauw.. scheelt nogal een bekkie zeg, vanavond maar eens kijken hoeveel schade vrije jaren ik nu precies heb.
    Heb 1 keer in de jaren dat ik rij een nieuwe voorruit moeten hebben, toen ben ik een stap omlaag gegaan in mn schade vrije jaren.
    Dus ben benieuwd.
    Wil zowiezo een andere verzekering, betaal nu voor 2 auto's bijna 200 euro.. en mijn autootje is een licht gewichtje.. nieuwe model suzuki swift.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Als jij Onna Onna belt, dan regelen zij de rest (dacht ik) Ik ben direct bij hun gegaan, dus dat zou ik zo niet weten, maar overstappen is over 't algemeen altijd zo gebeurt!
    Nu kun je met een gerust hart je handtas in de auto laten liggen haha

8. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0

Moet je even op je polis kijken, daar staat het op.
    Tipje voor als het echt nog lang duurt en het zou heel veel geld schelen. Verkoop je auto aan je partner. Kost je eenmalig 9 euro (overschrijvingskosten) en je kunt je daarna gewoon verzekeren als nieuwe verzekering. Ook als je auto op je partners naam staat. Krijg je ook gewoon de schadevrije jaren van je partner.

9. R00s

R00s Nieuw lid

29 mrt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Hoi,
    Leuk he die autoverzekeringen voor vrouwen. Ik heb zelf gekozen voor Queens. Ook een fijne premie, maar ik ben vooral gezwicht voor de extra services die je bij Kwikfit krijgt via hun: gratis check van je bandenspanning, bijvullen van vloeistoffen, lampjes vervangen. Helemaal top! Heb (gelukkig) nog geen schade-ervaring met Queens, maar ze schijnen haal- en brengservice te hebben. Fijn idee, maar ik hoop er geen gebruik van te hoeven maken:). Rij voorzichtig!

Deel Deze Pagina